Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moest vandaag naar een babyborrel, de heilige week is een geldig excuses, dat zijn mensen die niet teveel volk willenEn ik moet naar een babyborrel![]()

Je bedoelt Po-Dja-KarHoe is het mogelijk dat mensen nog steeds Po-ga-char niet kunnen uitspreken![]()
Poga-Kar
Po-Gi-BoyPo-Go-Kar!!
Ik val steeds weer in verbazing wat uit dat klavier komt. Geen probleem dat iemand een superfan is van een bepaalde renner, maar als dat uw realiteit vervormt....Stel u voor dat je als "kenner" het nog altijd hebt over Jumbo...
Enkel Edward Planckaert heeft met hem moeten rijden tot in het peloton? Pogacar z'n ploeg heeft in elk geval meer afgezien.En zo blijkt nog maar eens dat de koers nog altijd de koers is.
Er kan zoveel gebeuren en zoveel factoren spelen mee.
MVDP die gewoon pech had door in een valpartij verzeild te raken. Heel zijn ploeg ontwricht en dat voel je.
Dan gewoon soms niet attent, of zelfs dom gereden, waardoor hij te veel energie verspild heeft in de grand scheme.
Zonder dat denk ik niet dat hij op de Kwaremont had moeten passen. Maar goed dat zullen we nooit weten.
Visma gewoon als ploeg perfecte koers gereden. Tactisch sterk, en helpers goed.
WVA heeft zijn 4de plek echt aan zijn team te danken. Zelf gaf hij soms echt een zwakke indruk. Maar echt chapeau dat hij bleef proberen en bleef strijden, en het loont.
Als totaalplaatje zeker bemoedigend voor volgende week, al was dat in sommige fases wel anders.
Wat is er eigenlijk met Jorgenson gebeurd? Heb de koers gemist, enkel online berichtgeving gevolgd, en op basis daarvan had ik die toch ergens meer vooraan in de uitslag verwacht?
Ook Vermeersch heeft zich laten uitzakken en moest dan lossen achter de wagen.Enkel Edward Planckaert heeft met hem moeten rijden tot in het peloton? Pogacar z'n ploeg heeft in elk geval meer afgezien.