SomeDude
Banned
Blij zijn omdat er iemand hard op zijn doos is gegaanAch, een wout van aert die klaar lijkt voor parijs roubaix en den hollander die ni wint ! Prachtige zondag toch !
Wat voor een loser ben jij
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blij zijn omdat er iemand hard op zijn doos is gegaanAch, een wout van aert die klaar lijkt voor parijs roubaix en den hollander die ni wint ! Prachtige zondag toch !
Traditiegewijs wel, maar met deze toppers is da ook gewoon n wereldse prestatie hoorGokje, Van Aert traditiegewijs weer 2e?
Blij zijn omdat er iemand hard op zijn doos is gegaan
Wie heeft er iets gezegd over n valpartij? Belachelijken tistBlij zijn omdat er iemand hard op zijn doos is gegaan
We mogen ook wel het voordeel van geen pech gehad te hebben en nog lang ploegmaats in de finale te hebben.Constant een hoog gemiddelde rijden zit al snor, het zijn gewoon die korte explosieve inspanningen waar hij moet passen.
Moet volgende week zijn eigen koers rijden, andere 2 gaan puur naar elkaar kijken telkens, komt goe
En Mathieu heeft gewoon zijn eigen dood gedaan,
2-3 keer van kweetni hoever moeten komen om Pogi terug te halen, dat bekoop je simpel
Ik ben persoonlijk al blij terug te komen na een loopsessie (waarbij ik ziekjes was) en ik nu zie dat VA uiteindelijk hier niet door de mand valt. Maar tegen deze Pogacar is precies niet veel te doen.Blij zijn omdat er iemand hard op zijn doos is gegaan
Dat t maar rap volgende week is alst opnieuw zo spannend is als vandaagParis-Roubaix zal zeer spannend worden in ieder geval.
Gevaarlijke outsider voor volgende zondag zou ik denken…!Goeie Ronde! Ik had ni gedacht dat Pogi Mathieu eraf ging krijgen op de Kwaremont.
En ik heb een HEEL erg sterke Stuyven gezien.
En ik moet naar een babyborrelDat t maar rap volgende week is alst opnieuw zo spannend is als vandaag

Wordt een interessante koers in ieder geval. Er zijn er nog wel meer die goed zijn voor die koers volgende week.Paris-Roubaix zal zeer spannend worden in ieder geval.
Uiteraard speelt dat meeAlle dat zal de reden zijn die val?
Zoek het woord supporteren eens opWie heeft er iets gezegd over n valpartij? Belachelijken tist
Dit. De verhoudingen waren 2 jaar geleden al duidelijk.Ik snap niet dat iedereen MVDP naar als topfavoriet koos tegenover Pogi, met al die hoogtemeters kan die laatste bijna niet verliezen als ze er een beenharde koers van maken.
Ik snap niet dat iedereen MVDP naar als topfavoriet koos tegenover Pogi, met al die hoogtemeters kan die laatste bijna niet verliezen als ze er een beenharde koers van maken.
En ik moet naar een babyborrel![]()