Kids say the darndest things!

Ftfy :unsure:

Hier was het deze morgen ook wat. Mijn vrouw zat op het toilet en de oudste moest dringend gaan. Zij moest eraf en toen kwam hij vragen: mama, van waar komt dat bloed in het toilet.

Heb het allemaal gehoord van uit bed, ben nog even blijven liggen tot zij de uitleg gedaan had alvorens op te staan. 😁
Wat een gebrag weer :unsure:

aan de schoolpoort net

ik tegen de jongste (den oudste was al de speelplaats opgelopen met een afstandszwaai :rolleyes: )

"zie je graag!"

kleinste: "dank u"

:rofl:

Hier iets vergelijkbaar gehad, ze geven me normaal nog een knuffel als ze van auto naar schoolpoort stappen.
Onze 6-jarige pakte vanmorgen zijn boekentas uit auto en spurtte weg terwijl hij 'ha ha' riep.
Had hem toch nog te stekken net voor de poort!

Mijn 7-jarige mag ik geen hand meer geven, want dat is niet cool.
Soms vergeet hij het en geeft hij uit gewoonte toch nog een hand, dat heeft hij dan meestal pas na x-aantal minuten door. :laugh:

Ze worden veel te rap groot...

Ontopic:
We hadden hen thermokledij gekocht voor als het héél koud is.
Ze hadden het gepast, zat blijkbaar comfortabel en ze wilden dat als pyjama gebruiken.
Elke avond vragen ze nu achter 'thermoskledij' om te gaan slapen. 😅

De dochter zit graag op mijn rug om de trap op/af te gaan en dat durft al eens te piepen en kraken bij mij waarop ik al eens durf te zingen: "Uw moeder is een ouwe doos, tsjoela, tsjoela!"

Begon ze gisteren in de gang te zingen: "Mijn moeder is een dikke doos, tsjoela, tsjoela!"
PWEUT! Versie afgekeurd!!!

De dochter zit graag op mijn rug om de trap op/af te gaan en dat durft al eens te piepen en kraken bij mij waarop ik al eens durf te zingen: "Uw moeder is een ouwe doos, tsjoela, tsjoela!"

Begon ze gisteren in de gang te zingen: "Mijn moeder is een dikke doos, tsjoela, tsjoela!"
PWEUT! Versie afgekeurd!!!
Strafpunten verzamelen nog voor ze op het forum zit. Lovely.

De oudste wil nu steeds vlak voor ze gaat slapen even over mijn baard wrijven.

Mijn madam stopt ze gisteren in bed

"Nog aan baard wrijven!"
- maar mama heeft geen baard schatje

"Jawel mama, kom"

:biglaugh:

De oudste in zijn agenda: ouderkontact xx u.

Het waren zo al praktisch allemaal onmogelijke uren, laat staan dat ik daar een optreden met mijn kont ga geven :unsure:

De kleinste heeft geleerd over ongewervelde dieren. Komt hij af met een foto in zijn boek van een tor-achtig beest: wat is dat papa?
Ik denk een vliegend hert.
Nee dat kan niet hoor. Ik zie de kerstman niet, dat kan geen vliegend hert zijn. 🤣

De toetsenmap van onze oudste stak in de boekentas.. Het drama viel nog mee.

Wel 1 grappig feit: een luisteroefening over de Galapagos eilanden.

Vraag: Wat onderzocht Darwin?
Antwoord van onzen oudsten: "De galapagoseilanden"

he's not wrong you know? :lol:

De toetsenmap van onze oudste stak in de boekentas.. Het drama viel nog mee.

Wel 1 grappig feit: een luisteroefening over de Galapagos eilanden.

Vraag: Wat onderzocht Darwin?
Antwoord van onzen oudsten: "De galapagoseilanden"

he's not wrong you know? :laugh:
Ik heb zo ooit voor geschiedenis geantwoord op de vraag: wat is er gemeenschappelijk aan de 3 ontdekkingsreizen van James cook (cook he, niet Cooke, van die laatste was toen nog geen sprake): hij deed ze alle 3 met de boot.
Terwijl het goede antwoord was: alle 3 rond de wereld. Ja zeg, zo ver gezocht.... :laugh:

Met de kerstvakantie nu is de regel dat ze pas na 8u mogen opstaan hier en naar onder gaan.

Zoon: "Wat bedoel je met na 8u?"
Ikke: "Awel ja, gelijk papa het zegt. Als op de klok 8u of later te zien is. Blijf maar liggen, tis vakantie voor iets"

De dag daarna:
Ikke: "Wat uur ben je opgestaan?"
Zoon: "8.01u"
Ikke: "Jama, papa had toch gezegd dat je mocht blijven liggen? Je moet niet zo vroeg opstaan"
Zoon: "Je hebt gezegd na 8u en 8.01u is toch erna?"

Well, he's not wrong:sarcastic:

Mijn ander zoontje had in de week problemen met Netflix op te zetten, met da kaske van telenet kan je inspreken wat je wil en dat gebruikt hij dan. Ik zei hem doe is voor en hij pakt dat vast, drukt op die knop en begint: Nekflix! Nekflix! NEKFLIX! Zie da werkt nie! :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan