Kids say the darndest things!

Wat vroeger gestopt want de opvang was niet open. Kinderen van school gehaald en dan de winkelinkopen gaan doen.
Kies jullie hier Cornflakes.
Kleinste: chocopops.
Ik: pak u maar die daar. Dat zijn dezelfde als de chocopops maar beter.
De oudste: omdat die goedkoper zijn.
Ik: neen die zijn beter....koop.

Er schuilt een player in mijn vierjarige...

Vrijdagnamiddag haal ik hem van school, hij rent nog naar de juf en geeft haar een dikke kus en knuffel.
Ik: " amaaai, volgens mij ga jij je juf missen dit weekend!?"
Zoon terwijl hij naar de juf lacht " ja ik ga je missen. Maar niet 's nachts want dan slaap ik."
*Korte stilte en schalkse blik*
" Maar ik ga dan wel van je dromen."

Zegt er vandaag ene toch mijn oudste: zeg zo groot dat jij bent, jij moet toch de grootste van jouw klas zijn?
Antwoord: nee, de juffrouw is groter.... :unsure:

Die van ons is stilletjes aan "woordjes" aan het leren en net had ze een boek met een aap in. Dus op te leren zei ik "aap". Zij zegt "pa". Ik weer "aap". "Pa". En zo maar door. Zegt die nu dat ik een aap ben :unsure: ?

Die van ons is stilletjes aan "woordjes" aan het leren en net had ze een boek met een aap in. Dus op te leren zei ik "aap". Zij zegt "pa". Ik weer "aap". "Pa". En zo maar door. Zegt die nu dat ik een aap ben :unsure: ?
Het was toch wereld dieren dag? :unsure:

Kindje van de buren zit in 3e kleuterklas, en die juffrouw is tweetalig en spreekt soms wat Frans met de kinderen.
Het thema deze week is "naar de kapper"...

We gingen erbij spelen na school, en hij zei iets over "de coiffeur". Zijn mama direct "dat is dialect, dat zeggen we niet"
Het is misschien dialect... maar het is ook gewoon Frans natuurlijk :P

Jongste: papa? Film kijken?
Tuurlijk, wat wil je zien?
Van die zotte lamp!!!
Huh? Aladdin?
Neeeeeee
Van zotte lamp, die op letters springt.

Haaaaaa, om het even wat van pixar dus?

Jaaaaaaa

:lol:

Mijn oudste daarnet in een wegtoilet ergens langs de Duitse Autobahn. Hij zei niets maar als zijn ogen uit zijn kassen konden springen dan hadden ze het daar wel gedaan. 🤣

In Duitsland zie je toch nog frequenter condoomautomaten dan bij ons, en zeker in van die wegtoiletten. Hij stond daar te plassen, natuurlijk had hem (want hij voelt hem al groot) de urinoir gekozen het verst van die kleine "voor de kindjes". Was hem aan het rondkijken: vlak naast zijn schouder de condoomautomaat. Met Billy Boy condooms. En op de keuzetoetsen vrouwen nogal schaars gekleed afgebeeld. Die ogen dat hem trok zeg... Pas op: anders is het altijd: papa, wat is dat? Nu vroeg hem niets ze 🤣

En papa eigenlijk tevreden, want om naast condooms ook nog eens uit te leggen wat een vibrator en een butt plug die ge daar ook kon kopen in die automaat, was... Dat was toch nog een paar jaar te vroeg 😁

Mijn dochter zegt nu de hele tijd: 'KOM, WE GAAN!"

Ik had geen idee waar ze het vandaan haalde, tot ik eens meekeek naar een aflevering van Bing. Haha, heerlijk hoe ze dat zo oppikken en zelf gebruiken.

Terwijl ik aan’t koken ben, hoor ik zoon voorlezen uit vriendenboekje van zijn zus en schrijft hij op wat ze dicteert;
“Wat wil je later worden?”
‘Een mama!’
“Jamaar je mag ook nog iets anders worden dan alleen mama hè”
‘Hoezo, mama is toch ook niks geworden?’

Monkey awkward.gif

Terug
Bovenaan