Play4 Kat zonder Grenzen

Razer

Active member
Crowdfunder FE
katzondergrenzen-qnltmx.jpg


Met Kat Zonder Grenzen kan Kat Kerkhofs op Play4 eindelijk haar grote (televisie)droom waarmaken.
Ze gaat doen waar ze ontzettend goed in is: nieuwsgierig zijn, met mensen praten, en dat alles nog eens over haar favoriete onderwerpen: seks en relaties.

Kat gaat op zoek naar bijzondere vormen van liefde, unieke verhalen en dito mensen. Want hoe ga je om met overspel, liefde zonder seks of liefde met een groot leeftijdsverschil? Wat is het geheim van koppels die geloven in vrije liefde? En welke vormen neemt liefde aan in moeilijke tijden? Kat bespreekt het open en bloot met ervaringsdeskundigen en bekende vrienden.

Later dit jaar op Play4
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik bij de omschrijving van het programma een klein beetje overgegeven heb in mijn mond. Was Lotte Vanwezemael niet meer vrij of wat?
 
Ik denk dat ik bij de omschrijving van het programma een klein beetje overgegeven heb in mijn mond. Was Lotte Vanwezemael niet meer vrij of wat?

Lotte zit wel mee aan de ronde tafel samen met nog andete bv’s, geen idee of dezelfde elke keer terugkomen natuurlijk.
 
Ja was gewoon pure onzin, zoals verwacht. Wat geleuter van figuren die vooral zichzelf interessant vinden.
Ik vermoed dat enkele programmamakers, net zoals wat volk hier, gewoon ne crush hebben op Kat en die dan maar een program geven.
 
Waw, dit was echt inhoudsloos ja. Zelfs de cases waren niet verfrissend of gaven amper nieuwe inzichten.
 
Slecht programma. Het helpt natuurlijk ook niet als de host er eigenlijk niets van kent en bijvoorbeeld vaginitis verwisseld met vaginisme.
 
echt onwaarschijnlijk dat die Sean Dhondt zijne flieter wou doorsturen naar een onbekende terwijl die thuis zo'n prachtvrouw heeft zitten :eek:
Er zijn nu eenmaal mensen die scheefpoepen en ik denk dat dat in de meeste gevallen weinig te maken heeft met hoe hun partner eruitziet.
 
Mannen zijn nu eenmaal genetisch voorgeprogrammeerd om hun zaad zoveel mogelijk te verspreiden. Het is sterker dan onszelf.
'het is sterker dan onszelf', zegt ge dat ook tegen uw vrouw/vriendin? :tongue:
Hoe knap zijn vrouw is heeft er 0,0 mee te maken.
klopt, maar ze waren wel 'beste vrienden' en al een jaar of 10 samen. Er is nog een verschil tussen uw partner bedriegen met iemand waar ge ook een goeie klik mee hebt en waar dan een affaire van komt tegenover dat ge de behoefte voelt om met een onbekende naaktfilmkes uit te wisselen. Dat ge daar alles voor op het spel zet...
 
Terug
Bovenaan