Play4 Kat zonder Grenzen

'het is sterker dan onszelf', zegt ge dat ook tegen uw vrouw/vriendin? :tongue:

klopt, maar ze waren wel 'beste vrienden' en al een jaar of 10 samen. Er is nog een verschil tussen uw partner bedriegen met iemand waar ge ook een goeie klik mee hebt en waar dan een affaire van komt tegenover dat ge de behoefte voelt om met een onbekende naaktfilmkes uit te wisselen. Dat ge daar alles voor op het spel zet...
Of het was het voorspel voor verdergaand fysiek bedrog.
 
'het is sterker dan onszelf', zegt ge dat ook tegen uw vrouw/vriendin? :tongue:

klopt, maar ze waren wel 'beste vrienden' en al een jaar of 10 samen. Er is nog een verschil tussen uw partner bedriegen met iemand waar ge ook een goeie klik mee hebt en waar dan een affaire van komt tegenover dat ge de behoefte voelt om met een onbekende naaktfilmkes uit te wisselen. Dat ge daar alles voor op het spel zet...
Je kan nooit binnenkijken in een huishouden hé. Voor hetzelfde geld leefden ze al een paar jaar naast elkaar, was er weinig (intieme) aandacht voor elkaar, ...

Tja, waarom plegen mensen bedrog? Omdat ze iets missen in de relatie, aandacht tekort komen, de spanning missen, passie missen, toch niet zo goed passen in een monogame situatie, uitgekeken zijn op hun partner, het roofdier in zichzelf niet kunnen afzetten, ...

Misschien was het bij hem idd een opstap naar meer. Of misschien was het voor de spanning, voor de kick, ... mensen doen nu eenmaal domme en irrationele dingen.
 
Hoe knap zijn vrouw is heeft er 0,0 mee te maken.

Klopt niet.
Het is voor sommigen wel degelijk een reden om vreemd te gaan.
De eigen vrouw wordt niet meer aantrekkelijk bevonden, deels door natuurlijk verouderingsproces... wat je toch onmogelijk kan zeggen van deze frisse verschijning.

Dus dit is gewoon laag en de heren in kwestie die het proberen te minimaliseren, maken het voor hun partners alleen nog maar meer creepy.
 
Laatste nog niet gezien btw Dries Mertens was toch ooit eens betrapt op muilen met een Italiaanse, werd daar iets van gezegd ?

Die Sean krijgt het al heel z'n leven op een schoteltje aangeboden in een BV sfeer, puur chemische reactie in de hersenen dat je die kicks wilt voelen en dan na verloop van tijd ken je je grenzen niet meer, vaste partner zit dan in een afgesloten breincompartiment, eigenlijk moet je dan begeleid worden door een therapeut om dat in goede banen te krijgen. Achter de schermen ook eens een BV gepasseerd die bleef aanpappen met would be partners die eigenlijk totaal niet bij hem pasten maar de twee partijen wilden de aandacht dan krijg je iets dat gedoemd is om te mislukken.
 
Klopt niet.
Het is voor sommigen wel degelijk een reden om vreemd te gaan.
De eigen vrouw wordt niet meer aantrekkelijk bevonden, deels door natuurlijk verouderingsproces... wat je toch onmogelijk kan zeggen van deze frisse verschijning.

Dus dit is gewoon laag en de heren in kwestie die het proberen te minimaliseren, maken het voor hun partners alleen nog maar meer creepy.
Je bevestigt dus mijn “het heeft er 0,0 mee te maken”.
 
Ik denk dat TO een schrijffout heeft gemaakt toen hij schreef 'Kat zonder grenzen'. Het gaat hier namelijk over Sean Dhondt en bij uitbreiding over vreemdgaan.

Die Kat, ik heb daar geen goed oog in. Ik geef toe: programma niet gezien. Maar algemeen wil ik stellen dat Kat tegenwoordig alles kan: DJ'en, presenteren, interviewen. Hebt ge die kennis allemaal omdat ge met een bekende voetballer getrouwd bent?
 
Dat die Kat als dj mag draaien op plaatsen groter dan de plaatselijke giro fuif is schandalig. Dat ze die een programma geven is nog schandaliger. Waarom geven we zo’n randgeval toch zoveel aandacht? Geef mij geld en nog weiger ik om naar die Kat te kijken. Het zal wel aan mij liggen. Ik ben blijkbaar anti-talenten.
 
Omdat ze de verwende hogere middenklasse aanspreekt en die consumeert wat de adverteerders aanbieden.
De 'verwende hogere middenklasse' (zoals gij het noemt) kan door eender welke vrouw aangesproken worden hé, daarvoor moet je niet persé Kat zijn. Daar zit iets achter! En sorry, maar zo een bom vind ik ze nu ook niet.
 
De 'verwende hogere middenklasse' (zoals gij het noemt) kan door eender welke vrouw aangesproken worden hé, daarvoor moet je niet persé Kat zijn. Daar zit iets achter! En sorry, maar zo een bom vind ik ze nu ook niet.
Omdat ze misschien al bekend is, luchtig wegkijkt en een contract heeft?
 
Veel moet je daar niet achter zoeken. De juiste connecties hebben in de media, zal om te beginnen sowieso al helpen.

Daarnaast kiest men bij de zenders ook gewoon voor mensen waarvan men verwacht dat ze een publiek zullen aanspreken. Ik vermoed dat men nog altijd wel met een test-publiek, bevragingen, ... en dergelijke zal werken. Er is een reden waarom mensen als Jonas Van Geel, Nathalie Meskens, Niels Destadsbader, An Lemmens, ... op TV blijven komen. Als ze niet in de smaak zouden vallen bij een breed publiek, dan blijven die geen programma's krijgen hoor.

Dus ja, het moet zijn dat Kerkhofs een bepaalde populariteit heeft. Zodra die populariteit zakt en/of haar programma's geen kijkers trekken, dan zal ze wel richting de uitgang geduwd worden.
 
De 'verwende hogere middenklasse' (zoals gij het noemt) kan door eender welke vrouw aangesproken worden hé, daarvoor moet je niet persé Kat zijn. Daar zit iets achter! En sorry, maar zo een bom vind ik ze nu ook niet.
welk mediavrouwke heeft zich van 0 opgewerkt ? die zwartharige van K3 misschien
 
Haar zus draait al jaren mee als (eind)redacteur en regisseur en haar pa was de oprichter van Marktrock in Leuven, opnameleider van verschillende programma's bij VTM en muzieksamensteller bij StuBru. Die loopt gewoon al van kinds af aan langs de zijlijnen van de tv-wereld. Ze is zelf psychologe van opleiding, is allesbehalve op haar bek gevallen en ziet er niet slecht uit. En ze is de vrouw van Mertens. En ondertussen heeft ze wel al een aantal tv-programma's gemaakt. Om maar te zeggen, ik zou ook weglopen als ik ze plots zie draaien op Werchter, maar het is niet dat ze van nergens komt he.
 
Echt, Sir.Killalot? Ik dacht dat zij de dochter was van een vrij vroeg overleden voetballer. Vergis ik mij daarin of heb ik iemand anders voor? Ik heb er haar Wikepedia-blz eens op nageslagen. Ik zie dat zij bijvb een programma heeft gepresenteerd: 'Duivels Vrouwen' met allemaal vrouwen van Belgische bekende voetballers. Zoiets kan ik dan weer wel begrijpen als vrouw van (ook) een bekende voetballer. Ik heb ze een paar keer in wat programma's zien aantreden en zou het helemaal niet gedacht hebben dat zij psychologe is. Ben je daar zeker van?
 
welk mediavrouwke heeft zich van 0 opgewerkt ? die zwartharige van K3 misschien
Ik zie maar weinig verschil tussen vrouwen en mannen hoor.

Hoe wordt iemand opgepikt door een zender of productiehuis om een bepaald programma te presenteren?

Vaak zijn ze eerst populair in een andere tak van het entertainment. Mannen als Koen Wauters waren populair als zanger, pakten goed op scherm en waren populair bij de vrouwelijke bevolking. Dan is dat een logische keuze als zender om die op het scherm te brengen.

Idem met personen als Jonas Van Geel, Nathalie Meskens, ... die eerst opduiken als acteur/actrice en een populair figuur worden bij de kijkers.
Voor mensen die gewoon zijn om op een podium te staan, is de stap nu eenmaal niet zo groot.

Of je hebt er die op jonge leeftijd meteen aangenomen worden om te presenteren op een lager niveau (Kleine zender, radio, ...) en op het een gegeven moment de stap maken naar een grote zender in primetime, zoals bijvoorbeeld Thomas Vanderveken, An Lemmens, ...

Of je hebt er die een passage maken in een programma en daarna de stap kunnen maken (zoals bijvoorbeeld die Gilles van Bouwel van De Mol). Dat kan ook allemaal rap gedaan zijn.

...


Je hebt er geen opleiding van 7 jaar voor nodig hé. Uiteindelijk zoek je iemand die op een podium kan staan, een vlotte babbel heeft en goed overkomt bij de kijker. De kijker beslist uiteindelijk wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik las "Kak zonder grenzen", dus ik dacht "tiens interessant", maar dan zag ik bij ander inzien dat het helaas over Kat ging.

Ik ken iemand die bij haar op het unief zat in de richting Communicatiewetenschappen. Lijkt mij sterk dat ze daarna nog voor psychologie gegaan zou zijn. In ieder geval viel ze toen al op met aanstellerig diva-gedrag en was ze dus 'gekend' binnen de richting.
 
Terug
Bovenaan