Kale mannen verenigt u

Ik vind volledig kaal dan weer niet mooi, je krijgt dan zo van die biljartballen die het licht weerkaatsen (zie profielfoto :p).
Ik doe mijn heel hoofd met de tondeuse, zonder opzetstuk, dus ook niet 1 mm oid. Mijn stoppelbaard loopt dan over in (wat er over is van mijn) hoofdhaar. Dat is ook gemakkelijk bij te houden (klaar op 5 minuten).
Maar zoals al aangehaald: ieder zijn stijl.
Ik had het er toevallig gisteren met een paar vrouwelijke collega's over. Ik ben zelf niet kaal maar die zeiden allemaal dat ze kale mannen knap vonden. En toen vroeg ik, ook volledig biljartbal? Jazeker, ook volledig biljartbal. Een kale schedel is mannelijk.
 
Ik had het er toevallig gisteren met een paar vrouwelijke collega's over. Ik ben zelf niet kaal maar die zeiden allemaal dat ze kale mannen knap vonden. En toen vroeg ik, ook volledig biljartbal? Jazeker, ook volledig biljartbal. Een kale schedel is mannelijk.
Gewoon zien dat ge wat gespierd zijt en dan is dat altijd wel een goede look.

6471eebc3be3b50019f71d6a
 
Ik had het er toevallig gisteren met een paar vrouwelijke collega's over. Ik ben zelf niet kaal maar die zeiden allemaal dat ze kale mannen knap vonden. En toen vroeg ik, ook volledig biljartbal? Jazeker, ook volledig biljartbal. Een kale schedel is mannelijk.
Persoonlijk verkies ik enkele mm boven kaal, maar net zoals de meeste vrouwen maakt het me weinig uit of iemand nu veel, weinig of geen haar heeft op z'n hoofd. Zolang die persoon maar staat met z'n look. (En inhammen of een kale plek verbergen met langer haar, vind ik NOOIT een goede look!)
De "Justin Bieberlook" heb ik bij jongere mannen bvb wel vaker gezien om inhammen te verbergen... Met als gevolg dat die obsessiever bezig zijn met hun haar (goedleggen, bang van wat wind,...) Dan wanneer ze er de tondeuse over laten gaan.
 
Ik gok dat het knap / aantrekkelijk minder zit in het wel/niet hebben van haar, maar eerder of de persoon zich daar ne fuck van aantrekt. (extreme gevallen zoals heel vettig haar of kaal maar scheve schedel even buiten beschouwing gelaten)

Zoals @Mulan hierboven zegt, iemand met ne mooie kop haar, die daar obsessief mee bezig is als hij buiten komt, zal niet zo aantrekkelijk zijn.
 
Ik neem nu enkel finasteride. Is wel op voorschift, maar ik ging via een online dermatoloog. Zie zeker dat je een dosis krijgt van 1mg/dag, niet 5.

Minoxidil kan handig zijn als je echt enorme verdunning hebt. Het enige nadeel is dat dit weer iets extra is wat je moet doen, het maakt je haar een beetje vettig + je moet het blijven doen, anders vallen die haren gewoon terug uit.
Heb ondertussen minoxidil verkregen op voorschrift, nu weekje bezig :) Dermatoloog wil eerst 4 maanden minox afwachten vooraleer ik overga op finasteride. Apotheek zei ook dat beide zelden gebruikt wordt tergelijkertijd
 
Is jullie lavabo niet telkens verstopt na een tijdje scheren?
Bij scheren met tondeuse vang ik dat op in lavabo en veeg dat dan in een bolleke wc papier bijeen dat dan in de vuilbak gaat. Wanneer ik vroeger met mes deed, was ook eerst tondeuse en daarna pas mes. Van de korte haartjes met scheermes nooit verstopte lavabo gehad.
 
Heb ondertussen minoxidil verkregen op voorschrift, nu weekje bezig :) Dermatoloog wil eerst 4 maanden minox afwachten vooraleer ik overga op finasteride. Apotheek zei ook dat beide zelden gebruikt wordt tergelijkertijd
First of all, blij dat je de stap hebt kunnen zetten!

Ik zou wel in mind houden dat een gemiddelde huisdokter en/of apotheek hier eigenlijk geen benul van heeft. Ze werken op hun eigen manier en hebben ook ander effect. Je kan in ieder geval zeker stacken, een dermaroller zou ook nog kunnen als extratje voor de minoxidil!

Het belangrijkste is dat je je mentaal beter voelt, dus ik ben blij voor je!
 
Feels good om dit topic te lezen.

Ik heb sinds corona de look van Francesco Planckaert. Sterk achteruit getrokken haarlijn met lang haar in een dot. We konden toch niet naar de kapper en dat was toen het beste wat kon. Sindsdien is het zo gebleven, maar sinds enige tijd ben ik toch sterk aan het twijfelen om er de tondeuze in te zetten. Alleen weet ik dat dat de laatste eindpost is met mijn haar (ik ben helaas bovenaan ook héél sterk aan het uitdunnen).
Ik blijf mijn courage samenrapen om er eens werk van te maken...ergens weet ik dat het een opluchting zal zijn als ik het aanvaard heb en dat het eraf is.
 
1 keer per maand met tondeuse (goedkope van 25€).
Daarna met scheermes (scheermes gaat gans jaar mee voordat het te bot wordt).
Ik gebruik gewoon water en zeep.

Duurt ~10 minuten maximum.

Ik overweeg vaker kaal te scheren omdat ik toch altijd complimenten krijg dat ik er zo beter uitzie.
 
Ik ben in dit topic komen kijken om mijn intern fysiek beeld van de regulars op BG bij te schaven. Nu weet ik wie ik met een kaal hoofd moet inbeelden :unsure:

Hier sinds ik 30 ben gepasseerd beginnen de haren wat dunner te worden. Niet kalend, maar mag toch niet verergeren want dan heb ik ook prijs.
 
Ik ben in dit topic komen kijken om mijn intern fysiek beeld van de regulars op BG bij te schaven. Nu weet ik wie ik met een kaal hoofd moet inbeelden :unsure:

Hier sinds ik 30 ben gepasseerd beginnen de haren wat dunner te worden. Niet kalend, maar mag toch niet verergeren want dan heb ik ook prijs.
Fact. Ik stelde mij @Wannez voor als een blonde God en nu zie ik Geubels voor me.
 
Hier beginnen die inhammen beetje bij beetje groter te worden (op 33-jarige leeftijd). Het valt denk ik nog mee, maar de stress van ne kleine helpt niet dus ik veronderstel binnen een jaar of 5 dat ik er ook met de tondeuse door ga gaan.
 
Bij scheren met tondeuse vang ik dat op in lavabo en veeg dat dan in een bolleke wc papier bijeen dat dan in de vuilbak gaat. Wanneer ik vroeger met mes deed, was ook eerst tondeuse en daarna pas mes. Van de korte haartjes met scheermes nooit verstopte lavabo gehad.
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit een vrouw hebt leren kennen die je eerst superknap vond, maar wanneer je ze beter leerde kennen besefte dat een trut is, en ze dan niet meer zo knap vond?
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit een vrouw hebt leren kennen die je eerst superknap vond, maar wanneer je ze beter leerde kennen besefte dat een trut is, en ze dan niet meer zo knap vond?
Hè wat? Hoe houdt jouw reactie verband met mijn post? :unsure:
 
Hè wat? Hoe houdt jouw reactie verband met mijn post? :unsure:

Haha, verkeerde post gequote, moest deze zijn van Lint.

Ik gok dat het knap / aantrekkelijk minder zit in het wel/niet hebben van haar, maar eerder of de persoon zich daar ne fuck van aantrekt. (extreme gevallen zoals heel vettig haar of kaal maar scheve schedel even buiten beschouwing gelaten)

Zoals @Mulan hierboven zegt, iemand met ne mooie kop haar, die daar obsessief mee bezig is als hij buiten komt, zal niet zo aantrekkelijk zijn.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan