Zo goed is Dolberg bij Ajax toch ook niet op dreef.En over Anderlecht... als je Dolberg op't einde van de transferperiode verkoopt en geen echt vervanger haalt, dan roep je de crisis toch ook over jezelf af. Die had een hattrick gemaakt gisteren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo goed is Dolberg bij Ajax toch ook niet op dreef.En over Anderlecht... als je Dolberg op't einde van de transferperiode verkoopt en geen echt vervanger haalt, dan roep je de crisis toch ook over jezelf af. Die had een hattrick gemaakt gisteren.
Tgoh, qua statistieken niet, maar wel belangrijk in het spel. Natuurlijk ook lang uitgelegen met een blessure. Je weet nooit wat het was geweest bij Anderlecht, want daar was hij wel heel belangrijk.Zo goed is Dolberg bij Ajax toch ook niet op dreef.
Heel Ajax is niet goed op dreefZo goed is Dolberg bij Ajax toch ook niet op dreef.

Weet ik. Blessures had die laatste jaar bij Anderlecht ook al te veel. Vooral knie. En in deze ploeg en met de aanvoer dat er was: lijkt het mij sterk dat die 3 goals in Luik ging maken. Met de ploeg die Anderlecht heeft, ging die mee ten onder.Tgoh, qua statistieken niet, maar wel belangrijk in het spel. Natuurlijk ook lang uitgelegen met een blessure. Je weet nooit wat het was geweest bij Anderlecht, want daar was hij wel heel belangrijk.
Krijgt daar net enorm veel lof van de supporters de laatste weken.Zo goed is Dolberg bij Ajax toch ook niet op dreef.
Die wou nochtans gewoon blijven hoor.Ik snap niet goed dat iedereen hier zo zit te vitten op het feit dat Dolberg verkocht werd. Die wou toch gewoon weg?
Dat je geen (deftige) vervanger haalt is inderdaad aan te wrijven, maar Dolberg zelf houden was gewoon onmogelijk. Die liep op het eind ook niet echt gemotiveerd meer rond éh..

Die wilde absoluut naar Ajax toen die kwamen aankloppen. Dat heeft die zelf gezegd in zowat elk interview na zijn transfer...Die wou nochtans gewoon blijven hoor.![]()
Ik snap niet goed dat iedereen hier zo zit te vitten op het feit dat Dolberg verkocht werd. Die wou toch gewoon weg?
Goh ja, langs de andere kant, welke ploeg gaat daar voor aankloppen? Net als een Rits, Foket, Flips, die lopen daar ook nog altijd rond en krijgen ze aan de straatstenen niet kwijt. Ashimeru hebben ze ook enkel maar kunnen verhuren en ze passen nog een deel van zijn loon bij.Gek dat Yari ook weer niet weg geraakt. Die is zijn carriere toch aan het verkloten door bij Anderlecht te blijven dutsen.
Denk dat die bij een andere ploeg wel een meerwaarde kan zijn. Leoni doet het bvb ook wel goed bij Reims. Denk dat Yari ook gewoon pech gehad heeft dat die in volle ontwikkeling zoveel (slechte) coaches gehad heeft.Goh ja, langs de andere kant, welke ploeg gaat daar voor aankloppen? Net als een Rits, Foket, Flips, die lopen daar ook nog altijd rond en krijgen ze aan de straatstenen niet kwijt. Ashimeru hebben ze ook enkel maar kunnen verhuren en ze passen nog een deel van zijn loon bij.
Toch gewoon te zwak gebleken?Gek dat Yari ook weer niet weg geraakt. Die is zijn carriere toch aan het verkloten door bij Anderlecht te blijven dutsen.
Ja, die zal inderdaad wel een dik contract hebben. Ik zie die het nog wel goed doen bij een andere middenmoter tbh.Toch gewoon te zwak gebleken?
Wie wil die nu? Wss veel te duur voor een middenmoter bij ons en niemand zit daarop te wachten in't buitenland.
Yari is ook gewoon een dutske.Gek dat Yari ook weer niet weg geraakt. Die is zijn carriere toch aan het verkloten door bij Anderlecht te blijven dutsen.
Was te denken dat ze daar mee gingen afkomen.Fink blijkbaar topkandidaat om Hasi op te volgen.
Die mannen van Voetbalnieuws.Was te denken dat ze daar mee gingen afkomen.
Een goeie kandidaat vinden die niét is buitengegooid op zijn vorige job is natuurlijk niet gemakkelijk zonder budget en aantrekkelijke kern.
De Belgen doen het daar anders toch naar behoren? (Godts, Bounida)Heel Ajax is niet goed op dreef![]()
Ik haal mijn eigen post van 2021 er nog eens bij. Daar werd ik indertijd voor uitgelachen door Neerpede fans, maar er klopt wel iets van. Verschaeren zou beter naar Kortrijk, Sint Truiden, Cercle, ... gegaan zijn. Dan had hem tenminste nog gespeeld en op z'n minst een Gerkens functie gehad. Nu is ie totaal waardeloos, al jaren aan een stuk.Gek dat Yari ook weer niet weg geraakt. Die is zijn carriere toch aan het verkloten door bij Anderlecht te blijven dutsen.
Verschaeren is ook zo iemand die momenteel blijft hangen in zijn ontwikkeling. Niets tegen die jongen, maar binnen 3 jaar voetbalt ie gewoon bij KV Kortrijk ofzo.
Als er al iets van klopt, dan heb je de gave om te voorspellen welke spelers hun carrière door blessures gefnuikt zullen worden. Ook erg waardevol als talent, maar wel belangrijk om die context en nuance mee te geven.Ik haal mijn eigen post van 2021 er nog eens bij. Daar werd ik indertijd voor uitgelachen door Neerpede fans, maar er klopt wel iets van. Verschaeren zou beter naar Kortrijk, Sint Truiden, Cercle, ... gegaan zijn. Dan had hem tenminste nog gespeeld en op z'n minst een Gerkens functie gehad. Nu is ie totaal waardeloos, al jaren aan een stuk.