Jupiler Pro League 2025-2026

Dat wist ik niet, maar ik had vorige week, toen Hasi onverwacht kon blijven, al het idee dat ze aan het wachten zijn tot Pocognoli weg moet bij Monaco. Dat er daar nu niemand van het bestuur was, is ofwel omdat ze schrik hadden voor rellen of omdat het hen niets kan schelen tot ze kunnen wisselen van coach.
Ik vermoed toch eerder van een veeg teken aan de wand. Die hebben Hasi vorige week al opgegeven volgens mij

Ja brute pech weer dat Ordonez net nu geblesseerd is.
Eens je achter komt tegen een ploeg als Union... Probeer maar terug te komen.

Die 1-0 was de doodsteek hoor. Waar zitten we nu eigenlijk naar te kijken? Club mag weer komen en verliezen de helft van onze ballen, Union moet niet eens de moeite doen. Spektakelstuk dit..
Twee frele wingers en Tzolis tegen dat blok van 4 achterin, daar komen we echt nooit door op die manier.

Edit: en Tresoldi maar die heeft nog geen bal geraakt

Diakhon ook geen goeie match, die is het beenharde muurke mets van Union duidelijk nog niet gewoon.
Had hem al aan de rust gewisseld imho.

Voor een draak van een match heb je twee ploegen nodig, he. Club moet ofwel een versnelling hoger spelen ofwel meer risico in hun spel leggen.

Voor een draak van een match heb je twee ploegen nodig, he. Club moet ofwel een versnelling hoger spelen ofwel meer risico in hun spel leggen.
Is gewoon heel moeilijk als de andere ploeg basically met 10 man achter de bal kruipt.

Niet dat wij een goede match spelen, verre van, maar het is imo gewoon lame om een goal te maken en de boel toe te gooien alsof je laatst staat.

Terug
Bovenaan