Exact, veel te weinig opties. Je speelt zo echt in de kaarten van je tegenstander.Voor een draak van een match heb je twee ploegen nodig, he. Club moet ofwel een versnelling hoger spelen ofwel meer risico in hun spel leggen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exact, veel te weinig opties. Je speelt zo echt in de kaarten van je tegenstander.Voor een draak van een match heb je twee ploegen nodig, he. Club moet ofwel een versnelling hoger spelen ofwel meer risico in hun spel leggen.
Kan toch niet het idee geweest zijn om Tzolis tussen Sykes en Burgess te zetten…Het plan van Leko om zonder spits te spelen is toch grandioos gefaald, hebben maar zeer weinig klaargespeeld.
Is gewoon deel van hun succes he. Elke wedstrijd lang onbestraft fouten maken, zelden kaarten pakken, maar ondertussen wel de tegenstander fouten en kaarten aansmeren.Die van Union mogen toch ook eens stoppen met moord en brand te schreeuwen bij elke (terechte) fout die tegen hun gefloten wordt.
Dat wist ik niet, maar ik had vorige week, toen Hasi onverwacht kon blijven, al het idee dat ze aan het wachten zijn tot Pocognoli weg moet bij Monaco.
Heeft toch geel gekregen?Burgess wou nog eens een poging wagen om een gele kaart te pakken, maar hij krijgt ze maar niet he. Scheids voelde ook dat die laatste corner ging binnenwaaien, affluiten dan maar!
Heeft ene gekregen hoorBurgess wou nog eens een poging wagen om een gele kaart te pakken, maar hij krijgt ze maar niet he. Scheids voelde ook dat die laatste corner ging binnenwaaien, affluiten dan maar!
Niet iedereen kijkt daar naarOp Union kan je verliezen maar het is toch o zo frustrerend dat het altijd met anti voetbal moet gebeuren. Speel godverdomme toch es voetbal. Nu beroof je iedereen van 90 minuten van hun leven.

Ik snap niet goed dat iedereen hier zo zit te vitten op het feit dat Dolberg verkocht werd. Die wou toch gewoon weg?En over Anderlecht... als je Dolberg op't einde van de transferperiode verkoopt en geen echt vervanger haalt, dan roep je de crisis toch ook over jezelf af. Die had een hattrick gemaakt gisteren.