Jupiler Pro League 2025-2026

Die van Union mogen toch ook eens stoppen met moord en brand te schreeuwen bij elke (terechte) fout die tegen hun gefloten wordt.
Is gewoon deel van hun succes he. Elke wedstrijd lang onbestraft fouten maken, zelden kaarten pakken, maar ondertussen wel de tegenstander fouten en kaarten aansmeren.

Burgess wou nog eens een poging wagen om een gele kaart te pakken, maar hij krijgt ze maar niet he. Scheids voelde ook dat die laatste corner ging binnenwaaien, affluiten dan maar!

Op Union kan je verliezen maar het is toch o zo frustrerend dat het altijd met anti voetbal moet gebeuren. Speel godverdomme toch es voetbal. Nu beroof je iedereen van 90 minuten van hun leven.

straf dat ge met een 1-1 tegen La Louvière (voorlopig) de 2de beste ploeg uit de top 6 zijt (hoe de speeldag begon dan, voorlopig springt Charleroi over KVM)

Zwakke partij zeg. En we missen echt een David in zo'n matchen, aanspeelpunt vooraan, balletje bijhouden, ploeg laten opschuiven, wij hebben geen enkele spits die dat kan, dat is een gigantisch hiaat in het moderne voetbal. Ik snap niet dat we daar niets aan doen :sarcastic:

Heb de match niet kunnen bijwonen, zelfs niet live kunnen zien.
Net de highlights bekeken. Op zich nauwelijks in de problemen gekomen, grote kansen op een 2-0 gehad. De match is zoals vooraf al vermeldt totaal niet beslissend voor de titel, maar wel een leuk weekend zo. Dat het dan 'betonvoetbal' is zoals ik hier lees, dan is dat maar zo.

We spelen geen champagnevoetbal, maar een kniesoor die daarom maalt :LOL:

En over Anderlecht... als je Dolberg op't einde van de transferperiode verkoopt en geen echt vervanger haalt, dan roep je de crisis toch ook over jezelf af. Die had een hattrick gemaakt gisteren.

En over Anderlecht... als je Dolberg op't einde van de transferperiode verkoopt en geen echt vervanger haalt, dan roep je de crisis toch ook over jezelf af. Die had een hattrick gemaakt gisteren.
Ik snap niet goed dat iedereen hier zo zit te vitten op het feit dat Dolberg verkocht werd. Die wou toch gewoon weg?
Dat je geen (deftige) vervanger haalt is inderdaad aan te wrijven, maar Dolberg zelf houden was gewoon onmogelijk. Die liep op het eind ook niet echt gemotiveerd meer rond éh..

Terug
Bovenaan