NemesisBE
Well-known member
De oudste zei vanmiddag: vorige keer was het 4-0, dat wordt easy.Levensbelangrijke driepunter, amai. Eindelijk beloond ook, hadden tegen Union en tegen Mechelen eigenlijk ook al gewoon meer verdiend.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De oudste zei vanmiddag: vorige keer was het 4-0, dat wordt easy.Levensbelangrijke driepunter, amai. Eindelijk beloond ook, hadden tegen Union en tegen Mechelen eigenlijk ook al gewoon meer verdiend.

De Mil had op voorhand gezegd dat er na de 4-0 geen sprake meer kon zijn van onderschatting, ik vraag mij af wat voor resultaat we hier hadden kunnen neerzetten als dat wel het geval was geweestDe oudste zei vanmiddag: vorige keer was het 4-0, dat wordt easy.![]()

Slap gestart en zonder een kans weg te geven 0-2 achter.Te plat van Gent, irritante ref (eerste helft toch, waarschijnlijk compensatie in de tweede), en veel tijd winnen van Leuven
Oo deze manier vermijden we wel PO1, da's na vorig jaar een voordeel.
Buiten de top-3, wie wel?Voetjes op de grond, hebben niets te zoeken in PO 1.
Klopt, zal weer geen maat op staan voor de ploegen van 4-6.Buiten de top-3, wie wel?
Dacht net hetzelfdeBuiten de top-3, wie wel?

Oogkas gebroken blijkbaar.. Twee tot vier weken out, afhankelijk van al dan niet operatie.Slap gestart en zonder een kans weg te geven 0-2 achter.
Veel tijd gerek van Leuven inderdaad en niet bestraft.
Voetjes op de grond, hebben niets te zoeken in PO 1.
Hopelijk is alles oké met de keeper van Leuven, zag er niet goed uit.
"Valt nog mee", ik had veel erger verwacht.Oogkas gebroken blijkbaar.. Twee tot vier weken out, afhankelijk van al dan niet operatie.
Coosemans is toch echt een matennaaier, elke keer ik naar een match van Anderlecht kijkt, maar hij zich belachelijk met dat acteren en nu naait hij nog een gele kaart aan ook.
Kom zeg, moesten 2 gele kaarten zijn gevallen deze wedstrijd en dat waren Mamar en Degreef.Hoewel Coosemans een clown is, is er 1 speler in deze competitie die op dat vlak zijn mond moet houden en dat is El Ouahdi
Doet niks anders als kaarten aannaaien en show verkopen en komt er ook meestal mee weg
Kom zeg, moesten 2 gele kaarten zijn gevallen deze wedstrijd en dat waren Mamar en Degreef.
Degreef liet ook echt wel zijn been hangen bij die fase.Mamaar kunt ge geven, is een fout weg van de bal
El Ouahdi laat (as usual) zijn been hangen in de hoop een fout mee te krijgen. Er is geen enkele beweging van Degreef naar hem
Toch weer een heel bedenkelijk niveau na 25 minuten
Degreef liet ook echt wel zijn been hangen bij die fase