Veel zenuwen gaan die niet hebben. Dan hadden ze dat op verplaatsing nu gehad. Zag je helemaal niks van hèHopelijk heeft Union zenuwen en wordt het maar 4-0.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel zenuwen gaan die niet hebben. Dan hadden ze dat op verplaatsing nu gehad. Zag je helemaal niks van hèHopelijk heeft Union zenuwen en wordt het maar 4-0.
record hadden we vorige week al, afaik.Ondertussen 27 goals tegen in PO I. Zal ook wel een record zijn zeker?
NeeHeb je er nog vertrouwen in?
Proficiat!record hadden we vorige week al, afaik.
ze gaan er volgend jaar voor de grap een derdeklasser moeten in steken, anders blijven we er voor altijd mee zitten.
Gent maakt momenteel enkel kans tegen dit Union als die hun bus in panne valt en ze niet in het stadion geraken ...Is niet aan de orde die voorrondes want veel kans dat Union toch weer gaat choken volgende week![]()

Je bent de tweede helft van Club nog vergeten.One can only hope...
Club heeft bij de rust de schaapjes al op het droge, een 4-0 aan de rust tegen Antwerp.
Union scoort snel de 1-0 en heel het stadion viert uitgelaten voor de rest van de match. Gent is onmachtig, en Union doet de boel op slot zonder voor extra goals te gaan. In de 93e minuut begaat Burgess een own-goal. Desilussie alom en weer een trauma rijker, en Burgess zal gekend staan als de man die de titel verloor voor Union.
![]()
Het is Union dan ook dubbel en dik gegund.Dit Gent gaat echt niets meer doen hoorHet wordt een heuse galamatch voor Union, ik gok 5-0. Ik zie hun supporters nog meevieren omdat de grote rivaal geen kampioen is.
Ja maar niet vergeten dat de PO toen maar met 4 teams waren. En Club Brugge had die match nog heel veel kwaliteit in zijn elftal staan, in tegenstelling tot Gent nu.2 jaar geleden liep het alsnog fout voor Union in de slotthuismatch tegen Club (afgetekend laatste in PO 1 toen) dat voor niets meer speelde, maar tegen dit Gent schat ik de kans toch echt uiterst minimaal.
Ook vertrouwen getankt op Antwerp nu met een afgetekende zege.
Toch straf dat Club niet kampioen zou spelen met eventueel 26/30.
Onderling resultaten tegen Union allesbepalend. Club verdiende daar minstens een punt meer (in de terugmatch duidelijk meer goede, tot quasi onmisbare kansen gehad) en dan werd het wellicht gewoon kampioen. Maar in de voorbije jaren Club ook al wel eens meeval gehad in de 50/50 matchen tegen Union in de POs die net in hun voordeel kantelden toen. Nu zit het dan wat tegen in die twee onderlinge matchen. Ook dat is voetbal. De beste wint niet altijd.
Dat scenario hadden ze gisteren thuis ook aan de hand tegen Genk en nog krijgen ze er 4 binnen nadat ze voorstonden. Ik geloof er echt niet inAchterkomen, het spel moeten maken en Gent die kunnen counteren. Dat lijkt me het mogelijke doemscenario voor Union.
Maar denk dat ze gewoon veel te goed zijn voor Gent en zelfs in dat scenario nog zullen winnen (laat staan in andere scenario's).
Daarmee, de vakantie goed inzetten met een overwinning tegen Union!wat een lijdensweg voor gent zijn deze play-offs