Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet helemaal gek lijkt me. Niet dat ik een grote fan ben van de trainer Van Bommel (qua resultaten), maar ik het wel bizar dat die na een succesvolle periode bij Antwerp alleen dicht bij NEC heeft gestaan. Ik had toch meer interesse verwacht.Anderlecht zou opnieuw een poging willen doen om Van Bommel aan boord te halen.
Die gaan het niet laten liggen deze keer, ben er vrij zeker van.Nu kan Union voor eeuwig en altijd tonen dat ze de echte PO-chokers zijn.
Ik heb dat ook al opgevangen en dat is bevestigd door mensen die over het algemeen goed op de hoogte zijn van de interne keuken.
Ik heb dat ook al opgevangen en dat is bevestigd door mensen die over het algemeen goed op de hoogte zijn van de interne keuken.
Ik heb geen namen, enkel dat het een buitenlandse groep is en dat het binnen 2-3 weken bekend wordt gemaakt .Fasanara?
Please zeg mij dat het Prince Abdullah bin Mosaad bin Abdul Aziz Al Saud is?
Gij hoopt op (nog) een fusie?Please zeg mij dat het Prince Abdullah bin Mosaad bin Abdul Aziz Al Saud is?

Dat zou nog het beste scenario zijn m.i.Gij hoopt op (nog) een fusie?![]()
Wauw, wat een onzin. Ik weet dat jullie graag aan fusies doen en het niet erg vinden om enkele jaren andere kleuren, logo's of stamnummers te hebben maar dat zou voor jullie toch zelfs een stap te ver zijn of is er echt geen eergevoel en zelfrespect meer?Dat zou nog het beste scenario zijn m.i.
Dan kunnen al de succes supporteren bij 1 team blijven ipv te switchen wanneer het bij de ene goed gaat.
Wauw, wat een onzin. Ik weet dat jullie graag aan fusies doen en het niet erg vinden om enkele jaren andere kleuren, logo's of stamnummers te hebben maar dat zou voor jullie toch zelfs een stap te ver zijn of is er echt geen eergevoel en zelfrespect meer?
IK ZEN RUSTIGDoe is rustig.
Na 2 failissementen en voor de derde keer in slechte handen gevallen te zijn schiet er inderdaad nog maar weinig eergevoel en zelfrespect over. Ale ik spreek voor mezelf natuurlijk.Wauw, wat een onzin. Ik weet dat jullie graag aan fusies doen en het niet erg vinden om enkele jaren andere kleuren, logo's of stamnummers te hebben maar dat zou voor jullie toch zelfs een stap te ver zijn of is er echt geen eergevoel en zelfrespect meer?