Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anderlecht zou opnieuw een poging willen doen om Van Bommel aan boord te halen.
Niet helemaal gek lijkt me. Niet dat ik een grote fan ben van de trainer Van Bommel (qua resultaten), maar ik het wel bizar dat die na een succesvolle periode bij Antwerp alleen dicht bij NEC heeft gestaan. Ik had toch meer interesse verwacht.

Bij Anderlecht ook geruchten over aandelen die zouden worden overgenomen. Niet die van Coucke, maar wel die van CVC en er is zelfs sprake van die van Mauvavie.

Zou Duyck het dan toch eindelijk beu zijn?

Zou wel het gespartel van Vandenhaute vorig weekend in de pers verklaren.

Dat zou nog het beste scenario zijn m.i.

Dan kunnen al de succes supporteren bij 1 team blijven ipv te switchen wanneer het bij de ene goed gaat.
Wauw, wat een onzin. Ik weet dat jullie graag aan fusies doen en het niet erg vinden om enkele jaren andere kleuren, logo's of stamnummers te hebben maar dat zou voor jullie toch zelfs een stap te ver zijn of is er echt geen eergevoel en zelfrespect meer?

Wauw, wat een onzin. Ik weet dat jullie graag aan fusies doen en het niet erg vinden om enkele jaren andere kleuren, logo's of stamnummers te hebben maar dat zou voor jullie toch zelfs een stap te ver zijn of is er echt geen eergevoel en zelfrespect meer?
Na 2 failissementen en voor de derde keer in slechte handen gevallen te zijn schiet er inderdaad nog maar weinig eergevoel en zelfrespect over. Ale ik spreek voor mezelf natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan