Het zijn geen dreigementen van Anderlecht fans aan Brugge fans he. Hoe het nu is geëscaleerd door jullie zogenaamde fans heeft totaal niet meer met voetbal te maken; en net dat is het probleem. De mensen die daar zijn aangevallen , hadden ook 0 te maken met het voetbal dat er zich afspeelde. De maatregel die nu wordt genomen, is dan ook geen maatregel die je moet bekijken naar het voetbal, maar gaat over terroristisch motief. En je mag zeker zijn dat als ze dit doen, er echt wel iets kan gebeuren in die aard. De berichten die ik heb gezien, willen ze de bussen aanvallen aan de in en uitgangen van de Brusselse Ring. Dat is zelf relatief ver weg van Anderlecht, waar zelf nog geen combi regeling van toepassing is. Politie sluit zich pas aan bij de bussen vanaf je de afrit Anderlecht of Neerpede volgt. De weg daarvoor zijn er geen politie te zien aan de bussen hoor.Inderdaad, als dit verbod effectief doorgaat dan zet je de deur wagenwijd open voor de club-supps om bij de volgende club-rsca dreigementen te uiten aan de rsca-supps en dan kan de burgemeester van Brugge niet anders dan dezelfde maatregel nemen... dan eindigen we dus in een competitie zonder uit-supporters.
Daarom zeg ik in dit geval dat ik het wel begrijp waarom ze dit doen. De gebeurtenissen zijn nog niet lang geleden gebeurd.
Maar als ze morgen zeggen dat ze wel worden toegelaten; mij ook goed he. Van mij persoonlijk moeten de fans van Brugge daar niet wegblijven

als dat de baas van de scheidsrechters is, is het niet verwonderlijk dat hun niveau maar daalt en daalt, die is volledig van 't padje.