Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond die Mamaar eigenlijk niet slecht thuis tegen Gent. Ook niet vergeten dat Hey (21) en Simic (19) naast hem staan, dus weinig ervaring om voldoende gestuurd te worden.

Foket is een compleet raadsel, zou er toch meer aan de hand zijn, terug iets mis met zijn hart?
Thuis tegen Gent hadden we volgens mij met onze u13’s kunnen spelen. Echt maf hoe Gent daar voor de dag kwam. ;)

Gun union zo hard de titel.

Hopelijk trekken ze het ditmaal over de streep, maar ik denk het wel.

vooral deze steekt me nog tegen de borst.

Dat was dus 2022. Club alsnog kampioen. (met een half puntje! )
2023 was het die geschifte laatste speeldag waarbij Homma scoorde voor Club, terwijl Union lang uitzicht had op titel, maar Antwerp door Toby alsnog kampioen werd.
Hoe was het dan weer vorig jaar (2024) :p sorry mijn geheugen is beetje verknipt. was het dan ook zo'n rollercoaster einde?

Laatst bewerkt:
vorig jaar was het die belachelijke "volgens de precieze regels kan je dit buitenspel noemen" goal van cercle die afgekeurd werd, waardoor (en door het feit dat de aanhang al bijna op het veld stond in de laatste 10 minuten) Brugge kampioen werd

vorig jaar was het die belachelijke "volgens de precieze regels kan je dit buitenspel noemen" goal van cercle die afgekeurd werd, waardoor (en door het feit dat de aanhang al bijna op het veld stond in de laatste 10 minuten) Brugge kampioen werd
Gatver je hebt gelijk ja.
Met 1 puntje meer zijn ze toen kampioen geworden, dan Union.

Das nu echt al 3 keer dat ze er zo dicht bij waren, ewel ik hoop dat ze het nu over de streep trekken, 4e keer goede keer!

Toch wel zeer betreurenswaardig, grenzend aan competitievervalsing eigenlijk.

Toch wel zeer betreurenswaardig, grenzend aan competitievervalsing eigenlijk.
Als de veiligheid niet kan gewaarborgd worden (zoals in het artikel staat), vind ik het een logische beslissing en zie ik niet in waarom dit competitievervalsing zou zijn.

Als de veiligheid niet kan gewaarborgd worden (zoals in het artikel staat), vind ik het een logische beslissing en zie ik niet in waarom dit competitievervalsing zou zijn.
De burgemeester heeft het recht om die actie te ondernemen maar dit is sportief wel een nadeel voor Club Brugge. In het politiebevel lees ik overigens dat het vnl. gaat over terroristische dreigementen geuit tegenover Club Brugge supporters. Beetje zuur dan dat Club Brugge moet opdraaien terwijl zij met hinderlagen en wapens bedreigd worden. Dan denk ik dat een match zonder publiek (of op een neutrale locatie) een meer faire oplossing zou zijn.

Denk nu niet dat Brugge supporters nodig heeft om van Anderlecht te gaan winnen tbh dus met die vervalsing zal het wel meevallen

De burgemeester heeft het recht om die actie te ondernemen maar dit is sportief wel een nadeel voor Club Brugge. In het politiebevel lees ik overigens dat het vnl. gaat over terroristische dreigementen geuit tegenover Club Brugge supporters. Beetje zuur dan dat Club Brugge moet opdraaien terwijl zij met hinderlagen en wapens bedreigd worden. Dan denk ik dat een match zonder publiek (of op een neutrale locatie) een meer faire oplossing zou zijn.
Gohja, langs de andere kant komt het ook wel door de aanvallen van de Club hooligans tijdens de Bekerfinale dat er nu gedreigd wordt met represailles. Het is gewoon een spijtig situatie voor beide kanten door "supporters"groepen waar de grote meerderheid niets mee te maken wilt hebben.

Storck vertrekt alweer bij KVK en gaat nu naar Cercle....

Wat een circus toch altijd met al die trainerswissels.... Fucking hell

Het is echt ongezien hoe amateuristisch zo'n miljoenenbedrijven keer op keer gerund worden. En ze willen het maar niet inzien en veranderingen doorvoeren. Neen, DEZE keer gaat hetgeen wat al duizend keer mislukt is wél lukken!!

Als je in Molebeek wilt gaan meppen en je word gepakt dan krijg je concequenties .
Deze man wil gewoon weer geen rellen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan