Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Antwerp hebben we het altijd moeilijk. Die match ga ik moeten missen wegens een vrijgezellen.

Dus ga score pas achteraf zien. Vermijd ik wel veel stress zo.

We gaan zeker 6/6 moeten halen want ik zie Brugge ook niets meer laten liggen. Die gaan op automatische piloot voorbij Anderlecht gaan. En thuis tegen Antwerp ook.
Als we die 6/6 op zouden halen, zouden we een 28/30 halen, dat zou echt wel een uitzonderlijke prestatie zijn. Maar ik geloof het nog altijd niet, er gaat ergens tegenslag voorvallen.

Ik vermoed dat in die laatste thuismatch voor Antwerp een Toby ook nog even zijn opwachting gaat maken?
Pas maar op voor die zn “long shots” wij hebben er nog altijd n nachtmerrie van..

Op Antwerp hebben we het altijd moeilijk. Die match ga ik moeten missen wegens een vrijgezellen.

Dus ga score pas achteraf zien. Vermijd ik wel veel stress zo.

We gaan zeker 6/6 moeten halen want ik zie Brugge ook niets meer laten liggen. Die gaan op automatische piloot voorbij Anderlecht gaan. En thuis tegen Antwerp ook.
Als we die 6/6 op zouden halen, zouden we een 28/30 halen, dat zou echt wel een uitzonderlijke prestatie zijn. Maar ik geloof het nog altijd niet, er gaat ergens tegenslag voorvallen.

Ik vermoed dat in die laatste thuismatch voor Antwerp een Toby ook nog even zijn opwachting gaat maken?
Zie union ook nog keer punten verliezen maar wij ook..

2e plaats in de sacoche. Met onze Europese rating is CL poulefase wel haalbaar als reekshoofd, grloof nooit dat union nog iets gaat laten liggen
Zou wel tof zijn voor het Belgische voetbal, is dat ooit al eens gebeurd?
Antwerp met een kleine heropflakkering net op tijd misschien? En was Antwerp nu geen ploeg die Union absoluut niet ligt?
One can only hope.

Degene die ervoor zorgt dat Club kampioen wordt krijgt een jaar lang de eer mijn avatar te zijn.
Odoi heeft zijn tijd gehad.
Het wordt dan gewoon Odoi in een Antwerptruitje gok ik.

Die van Anderlecht komt er volgende speeldag aan.

Moest Union winnen in Antwerp op zaterdag, kunnen we Brugge gewoon de titel afnemen. Het moest maar eens op 0-0 blijven steken

Wouter zou het echter wel zien als bevestiging dat ze op de terugweg zijn.

gaat hem garantie zingen 🎶 "wij zijn goed bezig, ook al zegt Hans Moleman van niet" 🎶

Feit, maar thuis tegen Gent zullen ze het dan wel niet meer afgeven zeker. Al weet je nooit
ik zie het nog gebeuren. een hele playoffs geen bal bijeen gestampt krijgen, en dan als het erop aan komt gewoon dat niveau aan te houden om de grote rivaal van de titel te houden, per ongeluk toch te gaan winnen in Union. (want bewust zal het toch niet zijn, dan)

Laatst bewerkt:
Dan ga je toch zonder Verschaeren en zonder die Maamar moeten spelen want met die 2 op het veld gaat het lastig worden vrees ik
Die Maamar was echt beschamend niveau voor eerste klasse. Laat staan Champions Play-Offs. Die kreeg zelfs geen bal gecontroleerd.
Die zal wel goed kunnen ballen, maar mentaal lukt het precies (nog) niet.

Die Maamar was echt beschamend niveau voor eerste klasse. Laat staan Champions Play-Offs. Die kreeg zelfs geen bal gecontroleerd.
Die krijgt dus de voorkeur op Foket he, moet je niet vragen wat er met hem aan de hand is.

PVDB benoemt de dingen.

Eenmaal op voorsprong gaat de wedstrijd op slot. Voor voetballiefhebbers valt er dan niets meer te beleven bij Union, alles voor het resultaat. Als het nodig is, schopt Christian Burgess er eentje doormidden en dat mag blijkbaar in onze competitie.

We moeten ook niet zo streng zijn voor die gast.

Is een b-talent dat opeens werd opgevist, die idd het niveau niet heeft voor PO1.
Maar dat heeft Foket ook niet meer, zo bleek dit seizoen.
En Sardella veel blessures, niet fit en uit vorm. Dan zijn er niet veel opties meer over natuurlijk.

We moeten ook niet zo streng zijn voor die gast.

Is een b-talent dat opeens werd opgevist, die idd het niveau niet heeft voor PO1.
Maar dat heeft Foket ook niet meer, zo bleek dit seizoen.
En Sardella veel blessures, niet fit en uit vorm. Dan zijn er niet veel opties meer over natuurlijk.
Ik vond die Mamaar eigenlijk niet slecht thuis tegen Gent. Ook niet vergeten dat Hey (21) en Simic (19) naast hem staan, dus weinig ervaring om voldoende gestuurd te worden.

Foket is een compleet raadsel, zou er toch meer aan de hand zijn, terug iets mis met zijn hart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan