Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben multi live aan het kijken. Was inderdaad weinig aan. Gebeurd elke corner
Ik dacht nu eigenlijk ook even dat hij naar zijn achterzak ging, twijfelde precies ook wel serieus wat hij ging geven.Dit mag toch ook gewoon rood zijn, wat een dwaze tackle![]()
En de dader zelf (aan zijn gezicht te merken) dacht hetzelfde.Ik dacht nu eigenlijk ook even dat hij naar zijn achterzak ging, twijfelde precies ook wel serieus wat hij ging geven.
We krijgen sowieso veel te veel tegen volgens de kansen die er zijn, maar nu gelukkig de 4-2.En de dader zelf (aan zijn gezicht te merken) dacht hetzelfde.
Nu weer bij de eerste de beste kans 3-2. Ik wil echt eens weten aan welk percentage de tegenstanders van club scoren dit seizoen.
KloptEn dit is dan geen penalty. Tonen toch maar duidelijk hun incompetentie aan.
En geen geel! Niet voor klagen, niet voor onsportief gedragDie van Charleroi die gaan klagen dat hun anti-voetbal niet gepakt heeft. Doe eens normaal zeg
Aan beide kanten geeft hij gewoon niet snel geel, ik vind het eigenlijk een van de betere prestaties van een ref in een wedstrijd van Club dit seizoen. Enige dat je hem eigenlijk kan aansmeren is dat hij sneller had moeten affluiten bij die blessure van Mignolet, maar volgens mij was hij op dat moment gewoon teveel de bal aan het volgen om het goed te kunnen inschatten.En geen geel! Niet voor klagen, niet voor onsportief gedrag
Die verliezen die laatste match elk jaar tegen degradatie ploegenWat is gent weer aan het uitssteken?

Die tegen het reeds gedegradeerde Oostende, waardoor Club plots onverwacht nog PO I haalde, was wel de meest legendarische.Die verliezen die laatste match elk jaar tegen degradatie ploegen![]()

Echt he. Zal wel wa korting opleveren in onze favoriete spelers-winkel zeker?Die verliezen die laatste match elk jaar tegen degradatie ploegen![]()
Het is de opeenstapeling van die zaken, maar ze zouden beter focussen op beter spelen. Op bezoek geweest bij jullie. Toch ook veel spelers die bij 2-0 voor staan nog even gaan liggen. Belachelijk gedrag…Somers, jongejonge.
Ontgoocheling is 1 zaak, maar zo kakken op de refs/VAR.. ge maakt een overduidelijke fout, de VAR verpest niks voor u. De ref moest gewoon meteen fluiten