Hans Moleman
Well-known member
Toch een ganse periode in de 2de helft dat Cercle heel makkelijk door ons defensie geraakte.Weggespeeld zou ik nu echt nie zeggen, Coosemans heeft een aantal reddingen moeten doen, geen miraculeuze saves vind ik. En Anderlecht heeft aan de overkant toch ook wel aan aantal mogelijkheden gehad. Zeker een aantal die nog in extremis werden afgeblokt.
3-0 is wel overdreven
De 2-0 komt er vooral omdat Cercle risico's moet gaan nemen. We mogen ons handjes kussen dat Van der Bruggen een fout maakt als DDK de bal probeert af te snoepen, of Anderlecht wint deze match niet imo.
Klopt dat het net zo goed een echte blessure kon zijn bij Coosemans. Maar Coosemans dit seizoen al genoeg bewezen dat hij constant de truuken van de foor bovenhaalt en wat theater speelt. Dus zou mij ook niet verbazen dat er weinig aan de hand was.
Die zever hoort er trouwens allesbehalve bij, geen idee waarom Mbappé daar opeens een referentie zou zijn, men zou beter de VAR eindelijk gaan gebruiken om die komedie er volledig uit te krijgen en te bestraffen. En uiteraard eindelijk die logische start stop klok invoeren. Dan mag Coosemans daar van mijn part een half uur in zijn grijs leggingske liggen kriepen.
Da's jammer genoeg gewoon onmogelijk vrees ik.