Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spelers, clubs én wedstrijdleiding zijn erover akkoord om dit te doen. Daar heeft een fan niks over te zeggen, buiten wat nodig begrip opbrengen in plaats van iets uit te fluiten wat ze niet begrijpen/geen begrip voor kunnen opbrengen.
Ik zou er ook niet voor fluiten hoor, net om de reden die jij hier vermeldt, maar ik vind het persoonlijk onzin om daarvoor stil te leggen.
Nu, ik ben sowieso geen fluiter of boe-roeper als ik in het stadion ga kijken, dat vind ik trouwens ook een rare, onnatuurlijke reactie. :unsure:

Goed gefloten van Smets, voordeel geven en eerstvolgende baltoets is doelpunt. Anders kon hij dit terugfluiten naar penalty. Om maar eens iets goed uit ons scheidsrechterskorps te vermelden.

Goed gefloten van Smets, voordeel geven en eerstvolgende baltoets is doelpunt. Anders kon hij dit terugfluiten naar penalty. Om maar eens iets goed uit ons scheidsrechterskorps te vermelden.
Ik had eerder verwacht dat hij onmiddellijk ging fluiten en het doelpunt afkeuren!

Wat een botsing. Petris die ging toch ook gewoon KO even? Hopelijk niets te ernstig bij Mignolet.

Waarom krijgt die van Charleroi nu geen kaart?
Voor die botsing? Ik vind dat gewoon een ongeval hoor, ofwel kijk ik er naast, maar hij stak zijn arm toch niet uit? Puur per ongeluk elleboog op de slaap van Mignolet. Die van charleroi kon zelf trouwens ook heel lelijk zijn gevallen, konden daar met twee zo liggen.

Voor die botsing? Ik vind dat gewoon een ongeval hoor, ofwel kijk ik er naast, maar hij stak zijn arm toch niet uit? Puur per ongeluk elleboog op de slaap van Mignolet. Die van charleroi kon zelf trouwens ook heel lelijk zijn gevallen, konden daar met twee zo liggen.
Ja, maar hij is gewoon te laat en houdt zich niet in terwijl Mignolet eerder bij de bal ging zijn.

Draai het eens om: Stel dat Mignolet daar te laat komt en de bal niet heeft, dan krijgt die gewoon rood en kan die gaan douchen hoor. Ik zeg niet dat Petris hier rood moet krijgen, maar geel is op z'n minst op z'n plaats hoor imo.

Ja, maar hij is gewoon te laat en houdt zich niet in terwijl Mignolet eerder bij de bal ging zijn.

Draai het eens om: Stel dat Mignolet daar te laat komt en de bal niet heeft, dan krijgt die gewoon rood en kan die gaan douchen hoor. Ik zeg niet dat Petris hier rood moet krijgen, maar geel is op z'n minst op z'n plaats hoor imo.
Ze houden zich alletwee niet in, een vrij hard duel met een ongelukkig einde, meer vind ik er niet van als Club-man.

Zijn die nu echt mensen aan het uitfluiten omdat die even snel wat eten door de ramadan? Zielig als dat de reden is.

Goh, gaat dat nu echt op die 25 minuten komen om in de rust ene boterham binnen te slaan? Ik vind het eerlijk gezegd ook maar een bedenkelijke reden om een wedstrijd stil te leggen hoor.
Idd wat een bullshit is dat nu
Wat is volgende? Ik mag van mijn geloof niet langer dan 15min per dag sjotten dus gaan we de match over 6 dagen spreiden?

Na zo een botsing laten doorspelen is toch ook te gek. En dan VDB nog afvragen waarom het publiek boos was, …
Dit. Hij kan het inderdaad gewoon een botsing vinden en geen fout, maar die impact alleen al is toch genoeg om het direct stil te leggen. Je ziet daar toch meteen dat dat ernstige blessures kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan