Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ondertussen komen wij op kousenvoeten stilletjes terug 🤩

Maar ik maak me geen illusies... Eindigt waarschijnlijk weer in pure teleurstelling de laatste week van de play-offs.

dramatische pot voetbal zeg (cercle-antwerp ter verduidelijking)

Punt gestolen uit Cercle, vraag me af wat wij in PO1 gaan doen.
Ik heb de match niet kunnen zien maar als ik de reacties lees was het echt wel heel slecht. Zonder Janssen, Balikwisha, Praet, Odoi, Bataille missen we wel heel wat ervaring en dat kruipt misschien in de koppekes van degene die op het veld staan? Onze bank had een gemiddelde leeftijd van 18,5 las ik ergens, dan heb je al niet veel opties. De Roeck krijgt de schwung er ook niet in vrees ik.

En ondertussen komen wij op kousenvoeten stilletjes terug 🤩

Maar ik maak me geen illusies... Eindigt waarschijnlijk weer in pure teleurstelling de laatste week van de play-offs.
Tja, ik was vorige week blij dat we een punt konden uitlopen op Club en deze week de kloof konden behouden, maar dan ziet ge wel weer dat Union dichter komt. :rofl:

Het zal met drie titelkandidaten zijn.

Interessante Midmid aflevering over de competitieformat met Pieter Nieuwenhuis van het adviesbureau Hypercube die bij ons, maar ook in het buitenland, formats mee bedacht/bedenkt.
Heel interessant! We zouden misschien een apart topic moeten hebben over competitieformats (nationaal, Europees, Super league, beneliga) want op deze plaats verdwijnt dat natuurlijk in het gepost over de matchen.

ik vond het overigens opvallend dat hij een voorstander is van de Beneliga op dezelfde wijze als ik, als extar competitie NA de nationale. ik zou het dan via playoffs doen,

EDIT: Ni zie ik dus dat dat topic net gecrëerd is 😂

Ik vind het niet geheel hetzelfde voetbal is soms stukken beter maar maken het zelden af. Dat kunststukje van vorig seizoen gaan we geen twee keer opnieuw doen vrees ik voor ons.
Dat kunststukje hoeft ook helemaal niet herhaald te worden. We vatten dit keer de play-offs niet aan vanuit een schijnbaar verslagen positie.

Wat een tweede helft in Beerschot! Rood voor Shinton, goeie eerste redding van de keeper en erna penaltyredding van de invallende keeper

Zeg wel, en dat Standard komt dan gewoon doodleuk winnen vorige week bij ons, niet te geloven eigenlijk :sarcastic:

Hazard is ook nog maar een schim van de speler die hij was. Zo dramatisch

Met hem is precies vervelender dan zonder hem, loopt overal en nergens

Hazard is ook nog maar een schim van de speler die hij was. Zo dramatisch

Met hem is precies vervelender dan zonder hem, loopt overal en nergens
Kan alleen samen spelen met Stroeykens. Vázquez kan niets. En achter hem heeft niemand aanvallende gedachten. Makkelijk is dat ook niet voor hem.

Veel te makkelijk balverlies lijdt hij wel. Vázquez is ook echt niks. Wachten op de 1-0 zeker

Kan alleen samen spelen met Stroeykens. Vázquez kan niets. En achter hem heeft niemand aanvallende gedachten. Makkelijk is dat ook niet voor hem.
Hij kan geen bal bijhouden, kan geen pass geven en wint geen duel

Dat ligt echt niet alleen aan zijn medemaats hoor.
Vazquez niet te vet, maar stop eens met telkens centraal in die trechter te lopen.
Ruimte te over op de flanken, mja daar is Hazard ook niet te bespeuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan