Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Typische mach weer, te weinig van Club voor het doel, tegenstander die het eigenlijk niet verdient en de scheids die weer invloed heeft. Benieuwd hoe ze deze fouten van de ref gaan goedpraten, volgens Hein alvast een goeie match.
Goh, tegen 10 of 11, die goal slikten we sowieso hoor, is gewoon quasi elke week hetzelfde liedje, bibberen tot het einde, nauwelijks winnen we eens matchen met overtuiging, en dat is al jaren bezig trouwens.

Verdiend puntje', Danteeeeeeeee :love:
Toru moet altijd 2e geel krijgen en Club heeft echt dat tijd winnen en laten vallen niet nodig.
Daardoor komen er 5 min bij ipv 1 en verliezen ze een punt.
Hopelijk wint Genk vanavond!

Zijn ze in Brugge nu al zo verwend dat ze vinden dat een half uur goed spelen gelijk is aan verdienen te winnen?
Nee, het frustrerende (ik spreek enkel voor mezelf) is dat je al deze wedstrijden gewoon KAN winnen maar het telkens nog fout afloopt. Gewoon het omgekeerde van de playoffs vorig jaar dus.. misschien komt het dus nog 😉

Ja, echt jammer dat Cercle niet kon afwerken. Gaat De Roeck blijven?
Voor de winterstop was het spelpeil erg goed, nu is het helaas erg slecht. Ik hoop wel dat hij blijft, geeft ook veel kansen aan de jeugd. Al zal veel afhangen van hoe we in PO1 presteren denk ik. Europees voetbal missen, zou wel eens einde verhaal kunnen zijn.

xG was ook in het voordeel van Gent.

Club fans leven duidelijk in een andere wereld!
Wel nog een verschil tussen Clubfans die van Brugse afkomst zijn (geen probemen mee, integendeel zelfs) of de "Gentse" Brugge supporters.
De smsen die ik na de wedstrijd ontving van beide kampen waren heeeel verschillend.
Niet iedereen over dezelfde kam scheren dus ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan