Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals ik al gezegd heb: dat van die jeugdploegen die niet kunnen zakken, is op vraag van de andere teams in 1B, nadat de jeugdploeg van Standard wél gezakt was, en er geen andere jeugdploeg gestegen was. ineens hadden ze een miljoen minder te verdelen (met een ploeg extra), en dat vonden ze niet kunnen. nu vinden ze het niet kunnen dat ze vóór de jeugdploegen kunnen eindigen en toch degraderen.

ze vinden het maar niet kunnen als het hun goed uitkomt.

Dat niet kunnen zakken van de jeugdploegen vind ikzelf toch ook wel niet echt kunnen (en dat zeg ik als Anderlechtsupporter waarvan de Futures een half seizoen rond de degradatieplekken heeft gehangen).

Hoe zit dat nu dan eigenlijk voor Jong Genk? De hervormde competitie gaat pas in vanaf 26-27 maar Jong Genk kan nu al niet meer zakken uit 1B, of wel? En zijn die vier jeugdploegen dan vanaf volgend seizoen al of nog niet?

Ja dat gaat meteen in. Voor 1A willen ze het pas laten ingaan vanaf volgend jaar, onder het mom van dat ze de huidige competitie niet willen beïnvloeden. Voor 1B maakt die beïnvloeding van de degradatie strijd blijkbaar niet uit.

Allee, Dolberg out tot aan de play-offs, met wat eerst verteld werd als een lichte blessure...

Het is toch te hopen dat iedereen fit is (en blijft) met de play-offs, of we gaan daar helemaal niets te zoeken hebben. Nuja, misschien zo ook al niet :biglaugh:

Da's zever é, als er contact is en de aanvaller gaat makkelijk neer of laat zelf zijn been wat hangen dan wordt er terecht geen fout voor gefloten, maar dan krijgt de aanvaller ook nooit geel voor een schwalbe. Als dat de regel zou zijn dan zou je eigenlijk bij elk contact in de 16 een kaart moeten geven voor ofwel de aanvaller ofwel de verdediger, want ofwel is 't fout ofwel is 't een schwalbe?

De Club heeft dit zoals de voorgaande weken echt wel grotendeels aan zichzelf te danken, ge kunt niet elke week blijven memmen over hoe moeilijk ge het hebt tegen een laag blok zonder ook met oplossingen af te komen.

Los daarvan, dat Visser samen met Bram Van Driessche de enige ref is in de JPL waar ik direct een gezicht kan op plakken is echt geen goed teken, ik vind dat oprecht beide verschrikkelijke refs die waarschijnlijk hun gemiste droomcarrière als topvoetballer proberen te compenseren door dan maar als ref zo vaak mogelijk in beeld te komen, en dat doe je 't makkelijkst door er absoluur niks van te bakken.
Tis een shwalbe

Interessante Midmid aflevering over de competitieformat met Pieter Nieuwenhuis van het adviesbureau Hypercube die bij ons, maar ook in het buitenland, formats mee bedacht/bedenkt.

Interessante Midmid aflevering over de competitieformat met Pieter Nieuwenhuis van het adviesbureau Hypercube die bij ons, maar ook in het buitenland, formats mee bedacht/bedenkt.
Interresant maa ge krijgt er geen noot tussen , vink vrij irritant

Hoe dramatisch is club niet die eerste twintig minuten? Het slecht inspelen naar de tegenstander is nu al niet meer bij te houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan