Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard zijn het geen brave zieltjes, iedere topclub heeft zijn deel dwaze hooligans zeker?Pot, ketel zwart.... want op Standard zijn het allemaal brave zieltjes alsof ze in de cinema zitten zeker
Of moeten we de tifo's met onthoofde spelers, matchen stilleggen met vuurwerk of complete obstructie van de match ,... er nog eens bijhalen?
Je hebt wel gelijk hoor, daar niet van natuurlijk, maar een Standard supporter moet op dat gebied niet met het vingertje komen wijzen imo.
Daar heeft Visser toch ook een groot aandeel in? Heb dat gefluit tegen Atalanta niet gehoord, ook de andere voorbije thuismatchen niet opgevallen.Uiteraard zijn het geen brave zieltjes, iedere topclub heeft zijn deel dwaze hooligans zeker?
Maar ik heb het voornamelijk op het constante gefluit, dat van heel het stadion komt, je hoort ze gewoon amper zingen.
Dat resulteert dan ook in een opgefokte voorzitter die staat te schuimbekken in de catacombes.
Zoveel theater dat hij zelfs blijft liggen bij de daaropvolgende actie waar Vermant bijna scoort, juist ja.Schoen ging uit bij het afzetten dus met de ene zen kleine teen op de andere zijne gaan staan. Op de beelden was het ook niet echt goed te zien wat er nu net gebeurde
Heeft hem ook niet verhinderd om nog in dat duel te gaan.
Maar zeker ook geen reden om zo dramatisch tegen de grond te gaan en blijven kronkelen.
Ik heb het enkele weken terug ook al gezegd. Tzolis en Skoras hebben een reputatie tegen, en die is precies ook nie geheel onterecht.
Kunt volgens de regels zelfs zeggen dat het contact is, maar onvoldoende voor een overtreding en dus geen krijgt voor "het theater"
tracht de scheidsrechter te misleiden door het voorwenden van een kwetsuur
of door te doen alsof hij het slachtoffer werd van een overtreding (simulatie)
Vanaken zou volgens de regels ook gewoon zijn 2e geel moeten krijgen voor die tirade, maar die regel is precies al afgeschaft na speeldag 3
Kunt veel discuteren over de interpretatie van de regels. Maar het afdoen als "omkoping" verziekt de discussie
Daar heeft Visser toch ook een groot aandeel in? Heb dat gefluit tegen Atalanta niet gehoord, ook de andere voorbije thuismatchen niet opgevallen.
Zoals één van de analisten het correct stelde: Indien Visser ook een rugnummer zou mogen kiezen, dan zou dit zonder twijfel het nummer 10 zijn.
Het is ook zijn reputatie dat mee speelt, hij gaat nogal makkelijk liggen daar moet je eerlijk in zijn en je kan daar geel voor geven maar even goed niet dus ik snap de twee kanten. Wil hier geen politiek van maken voor alle duidelijkheid.ffs, het gaat hier over de schwalbe en het geel, zelf nog niet eens of het dan een penalty moet zijn.
Geen goed nieuws voor ons.Roef blijkbaar zijn hand gebroken met zijn beuk op Nkuba.
Ik heb al vaker twijfels gehad over voor welke ploeg je echt supportert, maar hoe je in deze kan snappen dat Visser geel geeft aan Tzolis?? Of zou je het ok vinden als een scheids voor het begin van de match al een lijstje heeft van aanvallers bij wie hij geen penalty gaat fluiten maar geel gaat geven voor schwalbe omdat ze "een reputatie" hebben?Het is ook zijn reputatie dat mee speelt, hij gaat nogal makkelijk liggen daar moet je eerlijk in zijn en je kan daar geel voor geven maar even goed niet dus ik snap de twee kanten. Wil hier geen politiek van maken voor alle duidelijkheid.
Oh nee, een supporter die niet schuimbekkend àlles wat de ref tegen zijn ploeg fluit gaat aanvallen! Aan de schandpaal ermee!Ik heb al vaker twijfels gehad over voor welke ploeg je echt supportert
Ik heb al vaker twijfels gehad over voor welke ploeg je echt supportert, maar hoe je in deze kan snappen dat Visser geel geeft aan Tzolis?? Of zou je het ok vinden als een scheids voor het begin van de match al een lijstje heeft van aanvallers bij wie hij geen penalty gaat fluiten maar geel gaat geven voor schwalbe omdat ze "een reputatie" hebben?
Zelfs hier op het forum is nu ongeveer wel iedereen het eens dat Visser die gele kaart niet mocht getrokken hebben, maar jij als zogezegd Club-supporter snapt de 2 kanten? Bizar!
Dat kan wel tellen tegenover een medesupporter. Kenneke is één van de leden hier die heel objectief blijft in zijn reacties/analyses. Zowel als het over zijn eigen ploeg gaat als het over andere ploegen gaat. Zo zouden er hier meer moeten zijn, het zou het forum veel aangenamer maken.Ik heb al vaker twijfels gehad over voor welke ploeg je echt supportert, maar hoe je in deze kan snappen dat Visser geel geeft aan Tzolis??
Waarom zo hard zijn met iemand die er wel in slaagt op zijn supportersbril af en toe af te zetten en een poging doet om neutraal te analyseren?Ik heb al vaker twijfels gehad over voor welke ploeg je echt supportert, maar hoe je in deze kan snappen dat Visser geel geeft aan Tzolis?? Of zou je het ok vinden als een scheids voor het begin van de match al een lijstje heeft van aanvallers bij wie hij geen penalty gaat fluiten maar geel gaat geven voor schwalbe omdat ze "een reputatie" hebben?
Zelfs hier op het forum is nu ongeveer wel iedereen het eens dat Visser die gele kaart niet mocht getrokken hebben, maar jij als zogezegd Club-supporter snapt de 2 kanten? Bizar!

Iets zegt me dat dit vroeger wel degelijk het geval was bij 50-50 beslissingen vd lijnrechter. Nu zou je dat probleem natuurlijk niet meer mogen hebben met de VAR. Daarom is het imo ook jammer dat die mannen in Tubeke niet gewoon continue in contact mogen staan met een scheids, soms gewoon om te bevestigen, maar enkel bij bepaalde fases.Binnenkort gaan we nog lezen dat een spits die altijd randje buitenspel speelt, terecht verkeerdelijk (onside) wordt afgevlagd want "hij staat wel vaker randje buitenspel" dus deze vergissing van de scheids is begrijpelijk.![]()
Dit klopt volledig. Maar at the end of the day was het dus ook niet meer dan een inschattingsfout. En Visser is nog altijd een mens dus dat kan gebeuren. Meer moet daar ook niet over gedaan worden.Verder betwist ook niemand dat schwalbes met geel moéten bestraft worden. Dus ja, als Visser dacht dat het een schwalbe was, was het terecht geel en goed dat hij geel trekt. Maar dat was dus niet zo. Het was helaas een foute inschatting van Visser. Dit kan gebeuren (ik gaf eerder al aan dat dit niet zo duidelijk te zien was).
Maar dit alles maakt die gele kaart echt niet meer geel waard. Objectief gezien was dit gewoon geen schwalbe dus fout van de ref (met achteraf wedstrijdbepalende gevolgen). Helaas voor degenen die blijven proberen recht te praten wat krom is.
Is oke hoor, maar ik wil niet blind alles tegen Club aanvechten op de moment reageer ik ook anders maar je moet dat laten bezinken.ok my bad, mijn reactie is waarschijnlijk overdreven, excuses @kenneke2.0 !
Als neutrale supporter moet ik @J.Brown bijstaan in dat gefluit. De thuismatchen van Brugge zijn wel bij de minst aangename om te volgen wegens dat vele gefluit de hele tijd.Daar heeft Visser toch ook een groot aandeel in? Heb dat gefluit tegen Atalanta niet gehoord, ook de andere voorbije thuismatchen niet opgevallen.
Zoals één van de analisten het correct stelde: Indien Visser ook een rugnummer zou mogen kiezen, dan zou dit zonder twijfel het nummer 10 zijn.