Silence
Well-known member
Niemand zeikt. Is een makkelijke match voor de ref.Mannekes , we kunnen blijven zeiken over scheidsrechters , het gaat niet helpen ze![]()
Proberen te zoeken naar de reden waarom ze naar Amuzu kijken ipv naar Simic
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand zeikt. Is een makkelijke match voor de ref.Mannekes , we kunnen blijven zeiken over scheidsrechters , het gaat niet helpen ze![]()
Kan nekwervel geraakt hebben ofzo. En vermoedelijk ook KOWel zot hoe lang Amazu daar lag voor iets dat er totaal niet erg uit zag. Zo gestabiliseerd wegdragen gaan ze toch ook niet doen voor een "gewone" hersenschudding?
Ordonez doet hier nu toch echt niks verkeerd?Was ook compleet onnodig van Ordonez om zo in te komen, maar het mag allemaal.
Allez zeg, je ziet toch duidelijk dat de verdedigers zich laten beïnvloeden door de aanwezigheid van Simic.Maar hij trekt weg dus hij probeert niet duidelijk de bal te spelen.
En zijn beweging had ook geen invloed op Mignolet.
Allè dat is blijkbaar ook de denkwijze van de refs want ze kijken enkel naar Amuzu.
Ik probeer het maar te verklaren
Hier gaan we toch nie van terug komen dus kan je Dolberg beter rust geven.Joepieeee, vasquezzzzz
Die Edozie die nog zijn best doet om de bal binnen te houden die wordt buiten getrapt voor verzorging, was anders ook wel een klassemoment.Je medespeler van het veld gedragen met een nek of hoofdblessure en onmiddelijk een elleboog gaan uitdelen, straf.
Nee, is echt héél teleurstellend.Vraagje voor de Anderlecht-supporters hier: de keren dat ik een match meepik van Anderlecht, vind ik echt altijd dat Dendoncker zo hard tegenvalt! Ik had altijd verwacht dat die ging dragen, maar ik zie die zoveel foute passes geven, slechte controles, dat ik het niet goed snap. Had die altijd hoger ingeschat toen ze hem gingen terughalen. Is dat zo of ik heb echt 'pech' op de paar matchen dat het net tegenvallers zijn van hem?
Die laatste 2 seizoenen hebben de man duidelijk geen deugd gedaan. Speelt echt waardeloos.Vraagje voor de Anderlecht-supporters hier: de keren dat ik een match meepik van Anderlecht, vind ik echt altijd dat Dendoncker zo hard tegenvalt! Ik had altijd verwacht dat die ging dragen, maar ik zie die zoveel foute passes geven, slechte controles, dat ik het niet goed snap. Had die altijd hoger ingeschat toen ze hem gingen terughalen. Is dat zo of ik heb echt 'pech' op de paar matchen dat het net tegenvallers zijn van hem?
Hij is mss Club-fan.Stromae verdient zo iets niet!

Nooit een dragende speler geweest eigenlijk.Vraagje voor de Anderlecht-supporters hier: de keren dat ik een match meepik van Anderlecht, vind ik echt altijd dat Dendoncker zo hard tegenvalt! Ik had altijd verwacht dat die ging dragen, maar ik zie die zoveel foute passes geven, slechte controles, dat ik het niet goed snap. Had die altijd hoger ingeschat toen ze hem gingen terughalen. Is dat zo of ik heb echt 'pech' op de paar matchen dat het net tegenvallers zijn van hem?