Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zitten ze hier naar Amuzu te kijken? Simic staat duidelijk buitenspel en neemt deel aan het spel.
in te grijpen in het spel door het spelen of raken van de bal die door een ploeg￾maat is gespeeld of geraakt
• een tegenspeler in diens spel te beïnvloeden door:
- te voorkomen dat een tegenspeler de bal kan spelen of in staat is te spelen
door duidelijk het gezichtsveld te blokkeren
- in duel te gaan met de tegenspeler om de bal te bekomen
- duidelijk de bal probeert te spelen die dicht bij hem is en deze actie invloed
heeft op de tegenspeler
- een overduidelijke actie te maken die duidelijk invloed heeft op de mogelijk￾heid van een tegenspeler om de bal te spelen

Hij gaat niet in duel, staat nie voor Mignolet en heeft geen invloed op Mignolet om de bal te spelen.

Maar het is wel vreemd natuurlijk om het te zien

- duidelijk de bal probeert te spelen die dicht bij hem is en deze actie invloed
heeft op de tegenspeler

Het is niet omdat hij zich op het laatste moment bedenkt dat dit niet van toepassing kan zijn imo. Ik als tv-kijker dacht zelfs dat hij ging schieten.

heeft op de tegenspeler

Het is niet omdat hij zich op het laatste moment bedenkt dat dit niet van toepassing kan zijn imo. Ik als tv-kijker dacht zelfs dat hij ging schieten.

Maar hij trekt weg dus hij probeert niet duidelijk de bal te spelen.
En zijn beweging had ook geen invloed op Mignolet.

Allè dat is blijkbaar ook de denkwijze van de refs want ze kijken enkel naar Amuzu.
Ik probeer het maar te verklaren

heeft op de tegenspeler

Ik heb de fase tijdens deze match niet gezien, maar ik herinner me een fase van genk met Onuachu die naar de bal liep in buitenspel, zich bedacht op laatste moment en liet lopen, waarna Paintsil denk ik scoorde.
Misschien tegen Brugge was het.
In ieder geval vond ik het toen duidelijk buitenspel, maar de scheidsrechter en var liet lopen.

Wel zot hoe lang Amazu daar lag voor iets dat er totaal niet erg uit zag. Zo gestabiliseerd wegdragen gaan ze toch ook niet doen voor een "gewone" hersenschudding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan