Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Skov wil blijkbaar niet spelen tegen Anderlecht om een transfer naar Wolfsburg te forceren.
Ben hem liever kwijt dan rijk eerlijk gezegd
Zoveel talent en potentieel, maar denk niet dat het er ooit ten volle gaat uitkomen.

Ah, de succesformule Dendoncker-Rits-Leoni. Dat wordt weer smullen voor de Anderlecht fan. En dan zou je denken dat Hubert voor snelle flanken kiest, maar neen, Usain Dreyer mag ook weer verder doen zoals hij bezig was.

Een punt zou straf zijn.

"Opendeurdag"

Alsof Club hier met 0-5 of zo gaat winnen, laten we niet overdrijven. Anderlecht speelt doorgaans altijd wel zeer degelijk tot zelfs uitstekend tegen Brugge. Vorig seizoen toen ze zijn komen winnen op Club was het ineens ook hun beste match van het seizoen.
Ik zie het zomaar gebeuren. We spelen met jongens die bij de laatste ploegen harken uit 1B. Alles behalve winst zou voor Club toch een blamage zijn in deze omstandigheden. We hebben vorig seizoen op Brugge gaan winnen ja. En dat zal zowat de enige match zijn dat we goed waren tegen Club de laatste 5 jaar. Buiten wat gelijke spelen steevast nederlagen

Kende gij wel iets van andere ploegen hun kern ?
Lapage en Maamar das Futures he en die staan toch ook ni bovenaan me dunkt .
Het middenveld heb ik ook al goed gegokt
Ik kende die twee zelfs totaal niet, moeten opzoeken om er een gezicht op de kunnen plakken.
Die gaan zich natuurlijk wel dubbel plooien, zeker tegen Club. En Club kennende kan dit weer zo'n non-match worden waar niemand content is met het gelijkspel waarop het eindigt.

Ik kende die twee zelfs totaal niet, moeten opzoeken om er een gezicht op de kunnen plakken.
Die gaan zich natuurlijk wel dubbel plooien, zeker tegen Club. En Club kennende kan dit weer zo'n non-match worden waar niemand content is met het gelijkspel waarop het eindigt.
we shall see :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan