Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat noemt men realisme en kennis van de zakenNog altijd op schema hoe we voorspeld hadden!

in te grijpen in het spel door het spelen of raken van de bal die door een ploegmaat is gespeeld of geraaktWat zitten ze hier naar Amuzu te kijken? Simic staat duidelijk buitenspel en neemt deel aan het spel.
Was ook compleet onnodig van Ordonez om zo in te komen, maar het mag allemaal.Oei oei, ziet er niet goed uit voor Ciske.![]()
Hoe erg het ook is, maar zo'n onhandige dingen gebeuren precies altijd bij hemOei oei, ziet er niet goed uit voor Ciske.![]()
Onnodig? Haalt er gecontroleerd een bal uit met zijn borst, die bal kwam zelfs aan bij een teamspeler.Was ook compleet onnodig van Ordonez om zo in te komen, maar het mag allemaal.
Zo'n speciaal duel was dat toch niet?Was ook compleet onnodig van Ordonez om zo in te komen, maar het mag allemaal.
- duidelijk de bal probeert te spelen die dicht bij hem is en deze actie invloed
heeft op de tegenspeler
Het is niet omdat hij zich op het laatste moment bedenkt dat dit niet van toepassing kan zijn imo. Ik als tv-kijker dacht zelfs dat hij ging schieten.
Ik heb de fase tijdens deze match niet gezien, maar ik herinner me een fase van genk met Onuachu die naar de bal liep in buitenspel, zich bedacht op laatste moment en liet lopen, waarna Paintsil denk ik scoorde.- duidelijk de bal probeert te spelen die dicht bij hem is en deze actie invloed
heeft op de tegenspeler
Het is niet omdat hij zich op het laatste moment bedenkt dat dit niet van toepassing kan zijn imo. Ik als tv-kijker dacht zelfs dat hij ging schieten.