Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar hij trekt weg dus hij probeert niet duidelijk de bal te spelen.
En zijn beweging had ook geen invloed op Mignolet.

Allè dat is blijkbaar ook de denkwijze van de refs want ze kijken enkel naar Amuzu.
Ik probeer het maar te verklaren
Allez zeg, je ziet toch duidelijk dat de verdedigers zich laten beïnvloeden door de aanwezigheid van Simic.

Moet gewoon vanaf het moment dat de voorzet komt blijven stilstaan. Houd zich nu op 't laatste in omdat ie Amuzu zag.

Gewoon duidelijke deelname aan het spel hoor.

Vraagje voor de Anderlecht-supporters hier: de keren dat ik een match meepik van Anderlecht, vind ik echt altijd dat Dendoncker zo hard tegenvalt! Ik had altijd verwacht dat die ging dragen, maar ik zie die zoveel foute passes geven, slechte controles, dat ik het niet goed snap. Had die altijd hoger ingeschat toen ze hem gingen terughalen. Is dat zo of ik heb echt 'pech' op de paar matchen dat het net tegenvallers zijn van hem?

Vraagje voor de Anderlecht-supporters hier: de keren dat ik een match meepik van Anderlecht, vind ik echt altijd dat Dendoncker zo hard tegenvalt! Ik had altijd verwacht dat die ging dragen, maar ik zie die zoveel foute passes geven, slechte controles, dat ik het niet goed snap. Had die altijd hoger ingeschat toen ze hem gingen terughalen. Is dat zo of ik heb echt 'pech' op de paar matchen dat het net tegenvallers zijn van hem?
Nee, is echt héél teleurstellend.

Die laatste 2 seizoenen hebben de man duidelijk geen deugd gedaan. Speelt echt waardeloos.

Nooit een dragende speler geweest eigenlijk.
Wel een goede dienende speler, maar dat zit er momenteel ook niet in.

Zou op zich de betere versie van Rits moeten zijn, luxe waterdrager en druk zetten.
Mja sus en klus staan samen op dat veld en zijn nog op zoek naar water

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan