Op zo een veld gaat ge toch geen 11 meter over de grond trappen. Die bal verminderd snelheid bij elke bots. Unieke kans
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
agree to disagreeHeerlijke pot om naar te kijken. Ouderwets vecht voetbal. Love it!

En een paar wedstrijden zonder supporters.Altijd dat vuurwerk. Degoutant. Telkens gewoon affluiten en 0 punten geven.
Altijd dat vuurwerk. Degoutant. Telkens gewoon affluiten en 0 punten geven.
Hadden toch nog een voorwaardlijk staan zeker na dat, of niet?Tegen ons gooiden ze het in de tribune, geen straf gekregen en doen ze het nu gewoon opnieuw. Toch wat voorspelbaar he.
Ik vind het echt degoutant aan het worden in die sportDaar zijn ze wel zo slim in om dat nooit op het veld te gooien zodat ze op die manier geen forfaitnederlaag aangesmeerd krijgen. In de tribune en op andere mensen gooien, dat dan weer wel. Maar daar krijg je geen forfait voor.
Ik dacht dat ze een opstel/PowerPoint moesten schrijven over hoe ze pyro gingen aanpakken. Ik vrees voor een 2de zit.Hadden toch nog een voorwaardlijk staan zeker na dat, of niet?
RiedewaldWie is die Denayer lookalike eigenlijker?