Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer typisch dat die penalty er niet in gaat… Maakt een wereld van verschil. Denk dat Antwerp er in de tweede helft over gaat gaan.

Op voorhand gevreesd voor een afstraffing, maar uiteindelijk denk ik dat een overwinning niet gestolen geweest zou zijn. Zoals zo vaak in de laatste twee maanden winnen we niet omdat onze spitsen gewoon 1A-onwaardig zijn. Die twee ballen op het einde van Kosiah, niet eens tussen de palen zeg... Jammer.

Als die match nog 10 minuten langer duurt, verliezen we. Op voorhand had ik wel getekend voor een gelijkspel zonder blessures gezien de staat van dat veld en onze voetbalstijl maar dat het zo zwak ging zijn, had ik ook niet verwacht.

Gelijkspel kan ik met leven, zeker gezien de slechte start. Beerschot was veel gemotiveerder, wouden het meer. Bij Antwerp precies wat decompressie na de goeie match tegen Union.
Voetballen ging niet echt op dit veld maar dat geldt voor beide teams en heeft volgens mij geen invloed gehad op het eindresultaat. Vooral blij dat er niemand gekwetst is geraakt bij ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan