Klopt, heb ook hekel aan die NF groep het past niet bij Club. Is al jaren dat die voor problemen zorgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ideaal scenario: laat ze nu voor het einde van de transferperiode maar goed wat winnen, dan denkt hun bestuur dat deze kern voldoende is om kampioen te spelen en komt er niks extra bijIk begin al schrik te krijgen dat dit het jaar van Anderlecht gaat worden.

Bestuur weet goed genoeg dat er aanvallend bij moet komen. Daar gaan die overwinningen niets aan veranderen. Zien ook wel dat ze al 2 matchen zwak waren aanvallend.Ideaal scenario: laat ze nu voor het einde van de transferperiode maar goed wat winnen, dan denkt hun bestuur dat deze kern voldoende is om kampioen te spelen en komt er niks extra bij![]()
![]()
't is te hopen voor jullie, ik was maar wat aan het dromenBestuur weet goed genoeg dat er aanvallend bij moet komen. Daar gaan die overwinningen niets aan veranderen. Zien ook wel dat ze al 2 matchen zwak waren aanvallend.
Hopelijk stelt onze coach terug iets meer "anciens" van de kampioenenploeg van vorig seizoen op... 't is duidelijk dat de nieuwkomers nog wat aanpassingstijd nodig hebben. Genk speelt ook wel een ander soort voetbal dan Standard, dat helpt misschien ook wel?Zondag kelderkraker!
En zo de kost weer afwentelen op de maatschappijIk mag hopen dat ze ook meer doen dan een communiqué uitsturen.
Het op de website veroordelen maar ze volgende week doodleuk terug binnen laten brengt ook weinig op natuurlijk.
Soit, het is hier al tig keer herhaald natuurlijk. Er zal wel weer niks van komen buiten misschien een nutteloos stadionverbod dat nooit afgedwongen gaat worden door wisselen van abbo's en druk zetten op die brave vrijwilligers in hun oranje jasje. Geen verwijt naar Club an sich trouwens, op een ander zou het net hetzelfde zijn. Dringend tijd dat al die stadionverboden eens terug elke match mogen gaan inchecken op het politiebureau.
. Laat de clubs daar maar zelf voor zorgen en hun verantwoordelijkheid nemen.Alsof dat zo'n kost voor de maatschappij is? Volgens mij zijn politiekantoren zo goed als altijd bemand op de matchdagen hoor en je kan naast stadionverbod toch altijd een boete op leggen?En zo de kost weer afwentelen op de maatschappij. Laat de clubs daar maar zelf voor zorgen en hun verantwoordelijkheid nemen.
Hoezo afwentelen op de maatschappij? Tijdens een voetbalmatch is er toch altijd iemand aanwezig op het politiekantoor? Het is niet dat er iemand extra moet aangenomen worden om een paar marginalen hun paspoort te controleren he.En zo de kost weer afwentelen op de maatschappij. Laat de clubs daar maar zelf voor zorgen en hun verantwoordelijkheid nemen.
Ik kan Club zeker al 10 namen geven op basis van dat beeld, ze waren er nog fierbop ook na de match verwerpelijkIk mag hopen dat ze ook meer doen dan een communiqué uitsturen.
Het op de website veroordelen maar ze volgende week doodleuk terug binnen laten brengt ook weinig op natuurlijk.
Soit, het is hier al tig keer herhaald natuurlijk. Er zal wel weer niks van komen buiten misschien een nutteloos stadionverbod dat nooit afgedwongen gaat worden door wisselen van abbo's en druk zetten op die brave vrijwilligers in hun oranje jasje. Geen verwijt naar Club an sich trouwens, op een ander zou het net hetzelfde zijn. Dringend tijd dat al die stadionverboden eens terug elke match mogen gaan inchecken op het politiebureau.
Wie zou de nieuwe CEO worden dan? Krijgt DDC dan eindelijk n baas?Ik denk het ook. Net zoals ik denk dat het wel eens heel warm onder De Condé zijn schoenen kan worden. Of die direkt gaat vliegen, weet ik niet. Maar met de nieuwe CEO wordt er een start gezet aan een verprofessionalisering van de club en gaat er op termijn ook van de VZW afgestapt worden in (waarschijnlijk) een constructie waarbij de huidige VZW voor 51% KRC zou krijgen en de andere 49% van geldschieters komt zoals ex-spelers (geruchten intern gaan dat Courtois en Trossard zo bvb al toegezegd zouden hebben). En ik verwacht dan dat er ook andere beoordelingscriteria gaan bijkomen. Nu gaan we dit jaar weel heel veeld geld vangen met Penders en Bilal, maar sportief?
We zitten OPNIEUW in een situatie waarin we zowat elke match een goede xG bijeens voetballen, maar enerzijds het spel niet goed is en anderzijds we gewoon NIET KUNNEN SCOREN. Gisteren in Leuven ook. Speel met Bongonda/Ito/Onuachu of Tresor/Paintsil/Onuachu en ge wint op kousevoeten zelfs met exact hetzelfde spel. Maar vooraan bolt het egwoon niet, wat zorgt voor extra druk op uw middenveld en verdediging en die spelers uiteindelijk gewoon meezakken in de malaise.
En de coach? Tja... Al twee keer op rij een vreemde opstelling, vreemde wissels en een absoluut gebrek aan coaching naast de zijlijn. En achteraf redelijk voddeinterviews.
Ik heb er alvast geen goed oog in. En ge merkt de stijgende apathie onder zowat alle supporters. We zijn twee (dramatische) speeldagen verder en voor velen is het seizoen al klaar. "On to the next one". Volgende week Brugge. Dan naar Beerschot waar we het al zo lang ik leef moeilijk hebben en dan seizoensrevelatie Westerlo. Ik hoop van niet, maar de vrees voor 1 op 15 is niet onrealistisch.
Hoezo ons kent ons. Dat lijken mij toch niet figuren die bevriend zijn met het bestuur.Alle, volgende week weer wat extra bivakmutskes zeker?
Hopelijk idd eens die marginalen er echt uithalen deze keer, maarja "ons kent ons" zal er wel weer voor zorgen dat velen een echte straf zullen ontlopen of omzeilen.
Het lijken mij echter wel figuren die, zeker als ze in groep afkomen, niet direct gaan tegen gehouden worden door enkele stewards.Hoezo ons kent ons. Dat lijken mij toch niet figuren die bevriend zijn met het bestuur.
Op de Facebookpagina van Club - een reactie op hun statement - stond toch dat deze groep een uitnodiging kreeg om het Basecamp te bezoeken.Hoezo ons kent ons. Dat lijken mij toch niet figuren die bevriend zijn met het bestuur.
En Club zal vermoedelijk ook met supportersclub/groeperingen denk ik. Vooral daar zal er wel "bescherming" zijn voor die individuen vermoed ik.Het lijken mij echter wel figuren die, zeker als ze in groep afkomen, niet direct gaan tegen gehouden worden door enkele stewards.
Ah, ik las dat ook op SN3. Tja, niet slim om zo de perceptie mee te krijgen.Op de Facebookpagina van Club - een reactie op hun statement - stond toch dat deze groep een uitnodiging kreeg om het Basecamp te bezoeken.
Klopt.En Club zal vermoedelijk ook met supportersclub/groeperingen denk ik. Vooral daar zal er wel "bescherming" zijn voor die individuen vermoed ik.