Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dat DAZN serieus duurder wordt, eens aan 't zien om TV Vlaanderen te nemen, scheelt 5 euro per maand en je zou ipv 1, op 2 toestellen kunnen kijken. Iemand ervaring er mee? Zou anders abbo delen met mijn broer en zo elk 7.5 euro per maand betalen ipv 20 bij DAZN.

Leuk maar nutteloos weetje: Er waren twee topkandidaten voor de nieuwe CEO van Genk. De kandidaat die het niet geworden is, was persoonlijk Croonen zijn favoriet. Zonder namen te noemen: Iemand die tot voor kort een zeer belangrijke positie bekleedde bij arguably de grootste club van het land. :D

Leuk maar nutteloos weetje: Er waren twee topkandidaten voor de nieuwe CEO van Genk. De kandidaat die het niet geworden is, was persoonlijk Croonen zijn favoriet. Zonder namen te noemen: Iemand die tot voor kort een zeer belangrijke positie bekleedde bij arguably de grootste club van het land. :D
Spijtig, te denken dat we bijna af waren van Vandenhaute! :oi22:

Huh? Waar haalt ge dat?

Ik ben trouwens wel tevreden met de nieuwe CEO. Allez, hij kan toch mooie adelbrieven voorleggen door zijn werk bij Nike.

En wat is de reden dat hij het niet is geworden?

En wat is de reden dat hij het niet is geworden?

Daarover had die persoon niet echt iets gehoord. Maar ik vermoed dat ze een pure CEO wilden, terwijl Mannaert wel ook meer ervaring heeft in contacten en onderhandelen waardoor die misschien in het vaarwater van DDC zou komen?

Huh? Waar haalt ge dat?

Ik ben trouwens wel tevreden met de nieuwe CEO. Allez, hij kan toch mooie adelbrieven voorleggen door zijn werk bij Nike.
Voetbalwereld is niet gelijk aan de bedrijfswereld. Velen hebben zich daar al aan mispakt. Anderlecht heeft dat ook geprobeerd met Van Eetvelde. Die gaf achteraf ook toe dat het een heel andere wereld is. Beter had eigenlijk toch een Mannaert geweest denk ik die veel ervaring heeft in die wereld. Maar die gaat zich dan weer sneller moeien in de sportieve structuur wat andere dan weer niet zullen appreciëren.

Als zo een CEO uit de bedrijfswereld een club wil runnen zoals een bedrijf, is het altijd gedoemd om te mislukken. Kijk maar naar de eerste jaren van Verhaeghe. Probleem bij een club is dat er veel emoties/pers/publieke opinies bijkomen kijken en (slechte) beslissingen zware gevolgen kunnen hebben voor zowel ploeg als achterban. Ik ben dus wel oprecht benieuwd hoe die zich gaat manifesteren

Laatst bewerkt:
Maar Mannaert gaat toch geen bestuurdersfunctie meer aangaan in de JPL? Da's in elk geval wat hij altijd aangegeven heeft in zijn interviews vorig jaar.

Maar Mannaert gaat toch geen bestuurdersfunctie meer aangaan in de JPL? Da's in elk geval wat hij altijd aangegeven heeft in zijn interviews vorig jaar.
Dat denk ik ook niet hoor. Zal ook eerst zichzelf in orde moeten brengen ook denk ik met stress en zijn drankgebruik

Hijzelf zag het nochtans absoluut zitten, als ik mijn contacten moet geloven (en die geloofwaardigheid heeft die wel opgebouwd doorheen de afgelopen jaren). Boeit nu ook niet echt, maar ik vond het wel een interessant weetje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan