Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voetbalwereld is niet gelijk aan de bedrijfswereld. Velen hebben zich daar al aan mispakt. Anderlecht heeft dat ook geprobeerd met Van Eetvelde. Die gaf achteraf ook toe dat het een heel andere wereld is. Beter had eigenlijk toch een Mannaert geweest denk ik die veel ervaring heeft in die wereld. Maar die gaat zich dan weer sneller moeien in de sportieve structuur wat andere dan weer niet zullen appreciëren.

Als zo een CEO uit de bedrijfswereld een club wil runnen zoals een bedrijf, is het altijd gedoemd om te mislukken. Kijk maar naar de eerste jaren van Verhaeghe. Probleem bij een club is dat er veel emoties/pers/publieke opinies bijkomen kijken en (slechte) beslissingen zware gevolgen kunnen hebben voor zowel ploeg als achterban. Ik ben dus wel oprecht benieuwd hoe die zich gaat manifesteren
*Kuch* Duchatelet *kuch*

"We moeten eens stoppen met zo'n penalties te geven".. Awel ik vind dat ook, maar dan hoop ik dat ze de volgende ook niet fluiten :-)

Mechelen heeft letterlijk enkel ballen weggevlamd in het laatste half uur. In plaats van te juichen gewoon naar binnen en op de bus zeg ik :D

Mechelen heeft letterlijk enkel ballen weggevlamd in het laatste half uur. In plaats van te juichen gewoon naar binnen en op de bus zeg ik :D

Efficiëntie van Brugge was gewoon niet goed genoeg. Mogen in Mechelen dit best even vieren. Zie dit Mechelen dit seizoen beter doen dan vorig seizoen.

Alles wat er voor einde maart gebeurt boeit niet zeggen ze in Brugge, 6de staan is genoeg....

Pfft, echt veel goesting had ik nog niet in de match, en tis niet echt beter geworden tijdens... Komedie, wachten de var, keeper die 12m uit zijn doel komt en uiteraard de fout mee krijgt, etc... Soms kan dat voetbal me zo gestolen worden :sop:

Oja, dit staat los van de uitslag. Op zich wel cva match om het begin van het seizoen te zijn. Zuur puntenverlies uiteraard, maar we zijn ook duidelijk nog niet op volle sterkte, ik panikeer bijlange nog niet itt sommige andere in het stadion :sarcastic:

Maar mannekes , eerste match who gives a fuck :)
Maar Mechelle moest we l vant veld , scheidsrechters en VAR nog altijd amaturistisch .

Die laatste hands was toch gewoon penalty? Ver van het lichaam. VAR kijkt zelfs niet.
Volgens de letter van de wet indd penalty, maar als de volledige arbitrage besluit dit consequent niet meer te fluiten, ben ik wel een gelukkig man.

Opzich zuur puntenverlies opnieuw. Gebrek aan efficiëntie bij Nusa is toch stilaan een probleem. Nochtans is zoiets trainbaar, hopelijk zien ze dat bij Club ook en ontploft die nog.

Gebrek aan efficiëntie bij Nusa is toch stilaan een probleem. Nochtans is zoiets trainbaar, hopelijk zien ze dat bij Club ook en ontploft die nog.
Nusa speelde gisteren toch gewoon een dijk van een wedstrijd. Wat verwachten mensen eigenlijk, dat hij er elke wedstrijd 4 gaat inleggen, 8 assist geeft en ondertussen mee gaat verdedigen? Als die voort blijft spelen zoals gisteren gaan de stats wel komen. Meestal zijn diegene die de klasse niet zien dezelfde voetbalkenners die het niet zien bij El Khannouss of een Doku.

Nusa speelde gisteren toch gewoon een dijk van een wedstrijd. Wat verwachten mensen eigenlijk, dat hij er elke wedstrijd 4 gaat inleggen, 8 assist geeft en ondertussen mee gaat verdedigen? Als die voort blijft spelen zoals gisteren gaan de stats wel komen. Meestal zijn diegene die de klasse niet zien dezelfde voetbalkenners die het niet zien bij El Khannouss of een Doku.
Mjah, die stagneert gewoon volledig... Heeft nog altijd geen eindproduct. 1 op 5 acties levert ietwat op ofzo, of dat is mijn buikgevoel alvast.
Kdenk dat veel mensen zoiets hebben van, het mag er echt eens beginnen uitkomen.

Ik verwacht van een flankspeler, die al 2 jaar bestempeld wordt als het grootste talent (door zowel medespelers als bestuur), en ook alle kansen krijgt, toch meer aflevert dan 3 goals en 3 assists in 31 wedstrijden. No matter hoe goed hij kan voetballen.

Doku was bepalender bij rsca en dat zelfs al na 1 seizoen eerste ploeg, maar om nu te zeggen dat RSCA het rendement heeft gehad à la Lukaku/Tielemans/… Veel genot hebben ze er niet aan gehad.

Nusa zal wel voor vele miljoenen verkocht worden, maar ik mag toch hopen dat die nog ontploft bij mijn ploeg?

Ik verwacht van een flankspeler, die al 2 jaar bestempeld wordt als het grootste talent (door zowel medespelers als bestuur), en ook alle kansen krijgt, toch meer aflevert dan 3 goals en 3 assists in 31 wedstrijden. No matter hoe goed hij kan voetballen.

Doku was bepalender bij rsca en dat zelfs al na 1 seizoen eerste ploeg, maar om nu te zeggen dat RSCA het rendement heeft gehad à la Lukaku/Tielemans/… Veel genot hebben ze er niet aan gehad.

Nusa zal wel voor vele miljoenen verkocht worden, maar ik mag toch hopen dat die nog ontploft bij mijn ploeg?
Da zijn Amuzu stats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan