Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees beter Steven, stel ons niet teleur.Buiten Verrips en Nsimba ken ik echt niemand van bij Dender. Vroeger kon ik elke speler tot en met derde klasse opnoemen inclusief positie en ploeg![]()

Ik vind dat rood, ja.Zijn er nu serieus mensen die dat een rode kaart vonden voor Mechele?
Kan daar toch werkelijk niets aan doen? Wilt de bal wegtikken, raakt 'm ook (zij het maar half) en vervolgens steekt die van Mechelen zijn voet onder de voet van Mechele. Ja jongens, als we hier al rood voor gaan geven. Dit is toch toch gewoon uiterst ongelukkig.
Je kan in zo'n situatie quasi onmogelijk de bal spelen zonder je been wat te strekken. Op het moment van de baltoets is zijn been trouwens nog niet compleet gestrekt, dat gebeurt pas op het moment dat de voet van die van Mechelen eronder belandt.Ik vind dat rood, ja.
Ongelukkig zeker maar daarom ga je ook niet met je voet geheven en gestrekt naar een bal.

Kunt nog veel flankspelers met halen met snelheid en whatever, met Verschaeren zal uw spel altijd vertragenLeoni weer als CV. Niet zijn positie, was daar echt niet goed in de voorbereiding.
Stroeykens op de bank ook heel bizar. Moet altijd starten ipv Verschaeren.
Maar daar kan je Stroeykens zetten, is zijn beste positie. Vooral op de 6 hebben we voetbal en balvastheid nodig om het spel te versnellen!Kunt nog veel flankspelers met halen met snelheid en whatever, met Verschaeren zal uw spel altijd vertragen

Fredberg heeft gelijk. Transfers zijn er niet meer nodig. We spelen ze helemaal naar huis. Dit gaat zo wekelijks zijn.
40 minuten bezig en ik heb het weer helemaal gehad![]()
Het enige voetbal dat we zien is een bal achteruit of eentje opzij.Gelukkig bewees Riemer vandaag in zijn interview zeer zelfkritisch te zijn …
Vond ons zelfs de best voetballende ploeg gedurende 2 maanden vorig seizoen.
Achja met een beetje meer geluk..Fredberg heeft gelijk. Transfers zijn er niet meer nodig. We spelen ze helemaal naar huis. Dit gaat zo wekelijks zijn.
40 minuten bezig en ik heb het weer helemaal gehad![]()
Riemer doet ook niks. Ga is voor een 4-4-2 tegen zo een blok. Maar die doet gewoon niksVerticaal lopen? Diepgang? Pass vooruit?
Kunt nog 7 dagen spelen zo zonder iets te creëren