Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
De voetbalwereld dient niet naar de pijpen te dansen van Club en Anderlecht. Democratie en solidariteit. Als je met geld en egoisme uw punt wil doordrukken, ben je gewoon een tiran en bullebak.
Club en Anderlecht vragen gewoon om minder matchen te hoeven spelen en om die idiote halvering af te schaffen, zeer redelijke eisen lijkt me, in ruil daarvoor inderdaad solidariteit met de verdeling van de tv-rechten. Indien de kleintjes dit niet snappen dan moeten ze maar voelen...

Welcome in the real world trouwens als je niet beseft dat je met meer geld meer te zeggen hebt, dat heeft niets met tirannie of bullebak te maken.

Volgens mij staat bv een Beerschot ruim in de top 5 van kijkcijfers, moesten ze de tv rechten apart verkopen zouden die toch ook makkelijk meer kunnen krijgen dan de schamele 2 miljoen die ze nu zouden krijgen voor het komende seizoen?

Drie jaar terug bij onze laatste passage in 1A stonden we ongeveer 8e/9e qua kijkcijfers. We stonden toen wel afgetekend laatste in het algemeen klassement, dus mits betere prestaties zou dat wel kunnen stijgen.

Maar gezien ons amateuristisch bestuur denk ik dat als we ze zelf zouden verkopen, we er bescheten zouden uitkomen.

Club en Anderlecht vragen gewoon om minder matchen te hoeven spelen en om die idiote halvering af te schaffen, zeer redelijke eisen lijkt me, in ruil daarvoor inderdaad solidariteit met de verdeling van de tv-rechten. Indien de kleintjes dit niet snappen dan moeten ze maar voelen...

Welcome in the real world trouwens als je niet beseft dat je met meer geld meer te zeggen hebt, dat heeft niets met tirannie of bullebak te maken.
Het toont vooral een gebrek aan visie want een sterke basis komt iedereen ten goede. Als je individueel je rechten gaat verkopen dan verliest iedereen.

Het toont vooral een gebrek aan visie want een sterke basis komt iedereen ten goede. Als je individueel je rechten gaat verkopen dan verliest iedereen.
't is eerder een drukkingsmiddel om de andere clubs te overtuigen om toch toegevingen te doen, maar als alle andere clubs hun been stijf houden dan zou ik het niet onlogisch vinden dat club en rsca doorzetten met hun plan.

Met je eigen tv-rechten te verkopen, naai je je eigen fans want die mogen 2 of 3 verschillende abo's nemen om alle matchen te zien. Tenzij alles door Play/DAZN opgekocht wordt natuurlijk.
Maar er moet maar eens een Viaplay of een Prime met veel geld over de brug komen...

Met je eigen tv-rechten te verkopen, naai je je eigen fans want die mogen 2 of 3 verschillende abo's nemen om alle matchen te zien. Tenzij alles door Play/DAZN opgekocht wordt natuurlijk.
Maar er moet maar eens een Viaplay of een Prime met veel geld over de brug komen...
Ja dat is een feit. We zien wel. Het is ook niet zeker dat DAZN dat zomaar gaat halen. Uiteindelijk hangen ze ook nog af van de goodwill van Proximus en Telenet. Als beide beslissen om het niet te nemen van DAZN is dat toch enorm verlieslatend. Want een heel deel zal geen streaming abo nemen.

Moest het zover komen (wat ik niet denk) dan neem ik enkel het abo voor de thuiswedstrijden van Club, zou nogal zot zijn om het Playsports abo te nemen voor enkel de uitwedstrijden.

Dus je zou er geen enkel probleem mee hebben om de helft van de wedstrijden te missen?
Ik ga echt geen abonnement nemen voor alle andere ploegen + de uitmatchen van Club.

Tuurlijk dat ik het zonde zou vinden als het deze oplossing zou worden natuurlijk, maar ik heb er alle begrip voor rsca en club als ze deze keuze zouden nemen.

Stel dat Proximus/telenet ze zou opkopen kan het zijn dat je wel van provider kan gaan wisselen terwijl het nu voor beiden beschikbaar is. Straks is Belgisch voetbal kijken nog moeilijker uit te leggen dan competitieformat.

Stel dat Proximus/telenet ze zou opkopen kan het zijn dat je wel van provider kan gaan wisselen terwijl het nu voor beiden beschikbaar is. Straks is Belgisch voetbal kijken nog moeilijker uit te leggen dan competitieformat.
Niet perse. Indien Proximus ze koopt kunnen ze de rechten ook verder doorverkopen aan Telenet. Andersom kan ook. Zo was het in het verleden ook al eens. Anders is dat allemaal verlieslatend

Ik denk dat de tv-rechten van Club en Anderlecht te veel switchers zouden opleveren om ze door te verkopen. Bespaar ons aub toestanden uit het verleden waar telenet elk weekend 3 matchen mocht uitzenden en de rest bij proximus zat.

Als dat gebeurt dan hoop ik dat de andere ploegen en steden geen solidariteit meer tonen aan Club en RSCA. Geen aanpassingen meer aan hun kalender. De steden kunnen moeilijk genoeg doen als nog eens uren willen aanpassen in hun voordeel.

Hoe lauw is dat nu weer :sop:
Dat ze keer normaal doen, stel gewoon gehele collectie voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan