Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoe lauw is dat nu weer :sop:

Dat ze keer normaal doen, stel gewoon gehele collectie voor.
giphy.webp

Morgen al eens de match RC Hades - Genk meepikken. In al dat EK-geweld heb ik toch weer terug goesting in het seizoen.

Morgen al eens de match RC Hades - Genk meepikken. In al dat EK-geweld heb ik toch weer terug goesting in het seizoen.

Hoe zit het bij jullie en andere 1A clubs voor vriendschappelijke wedstrijden? Hier in het Antwerpse (zowel op't Kiel als in Deurne) zijn alle oefenmatchkes achter gesloten deuren. "veiligheid kan niet gegarandeerd worden" etc. Op de gala match na een week voor de competitie start, kunnen wij als fans op geen enkele wijze de club aanschouwen of onze nieuwe spelers zien, want de trainingen bij Beerschot zijn ook al achter gesloten deuren in opdracht van het gemeentebestuur...

Hoe zit het bij jullie en andere 1A clubs voor vriendschappelijke wedstrijden? Hier in het Antwerpse (zowel op't Kiel als in Deurne) zijn alle oefenmatchkes achter gesloten deuren. "veiligheid kan niet gegarandeerd worden" etc. Op de gala match na een week voor de competitie start, kunnen wij als fans op geen enkele wijze de club aanschouwen of onze nieuwe spelers zien, want de trainingen bij Beerschot zijn ook al achter gesloten deuren in opdracht van het gemeentebestuur...
Er zijn redelijk wat open trainingen. Daarnaast gisteren naar Hades gaan kijken. Achter twee weken ga ik ook in Feyenoord kijken aangezien ik ook fan ben van Feyenoord. Hopelijk volgende week een paar trainingen kijken.

Matte Smets maakte trouwens een goede indruk. Jarne Steuckers was ook zeer aanwezig. Leuk om te zien.

Voor Club kon je gaan kijken op knokke, aek is achter gesloten deuren net als tegen psv , norwich kan je gaan kijken op schiervelde.

ik denk dat wij (Gent) voor elke oefenmatch tickets kunnen kopen, behalve voor de stage? galamatch tegen LOSC is inbegrepen in het abo.

Dus zoals verwacht eerste (thuis)match van Anderlecht zonder supporters, tegen stvv op 27/7... Dus belachelijk, maar goed, niets nieuws natuurlijk.

Dus zoals verwacht eerste (thuis)match van Anderlecht zonder supporters, tegen stvv op 27/7... Dus belachelijk, maar goed, niets nieuws natuurlijk.
Je moet nu niet uit de lucht vallen. Dit was al gezegd vorig seizoen. Vandaar dat ze toen in beroep gingen om deze straf te krijgen. Precies of Anderlecht de kalender heeft gemaakt om te beginnen tegen STVV. Had ook tegen een G5 club kunnen zijn

Je moet nu niet uit de lucht vallen. Dit was al gezegd vorig seizoen. Vandaar dat ze toen in beroep gingen om deze straf te krijgen. Precies of Anderlecht de kalender heeft gemaakt om te beginnen tegen STVV. Had ook tegen een G5 club kunnen zijn
Toen was die verontwaardiging ook, maar die kan niet genoeg herhaald worden. Schandalig gewoon, vrijgeleide om dit te blijven herhalen.

Toen was die verontwaardiging ook, maar die kan niet genoeg herhaald worden. Schandalig gewoon, vrijgeleide om dit te blijven herhalen.
Ze worden toch gestraft. Ik zie het probleem niet echt :D

Herhalen zullen ze niet meer doen want in die matchen zijn er geen uitfans meer toegelaten. Dus beide hebben ook al zelf maatregelen genomen

Is dat eigenlijk zo? Is er al ooit een topper geweest op de eerste speeldag in volle zomer? Wordt dat niet gestuurd?

Is dat eigenlijk zo? Is er al ooit een topper geweest op de eerste speeldag in volle zomer? Wordt dat niet gestuurd?
Union Anderlecht was de opener vorig seizoen.

Jaar ervoor was het Club Brugge - Genk op de eerste speeldag. Dus ja het kan zeker

Laatst bewerkt:
Pocognoli nieuwe trainer van Union :wtf:
Das toch ook niet echt een naam waar ik aan zou denken... Wist zelfs niet dat die trainer was..

Pocognoli nieuwe trainer van Union :wtf:
Das toch ook niet echt een naam waar ik aan zou denken... Wist zelfs niet dat die trainer was..
Was die geen trainer van de u 21 van Union. Sowieso niks ervaring op het hoogste niveau. Lijkt me ook een hele gekke keuze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan