Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kaarten liggen gunstig voor Anderlecht maw.Riemer is geschorst tegen Antwerp (derde gele kaart van de playoffs) dus met wat geluk heeft die zijn laatste match voor Anderlecht al gecoacht...
Is ook voor niets of door niemand nodig. Er is nog niets gewonnen. Er moet nog altijd een punt gehaald worden.Ik verkoop het vel van de beer niet voor hij geschoten is.
Blijkbaar is daar minder lawaai maar voor mij not done sorryMaar ze hadden dat bij Manchester City ook wel gedaan he
Hij/Fredberg hebben gezegd altijd in een 4-3-3 te zullen spelen. En blijkbaar te koppig om daar vanaf te stappenDolberg gisteren maar 13 passes gekregen. Yari 0 key passes gegeven en Augustinsson had de beste score. Says it all denk ik.
Waarom wisselde Riemer ook positie voor positie gisteren? Zo konden wij gewoon blijven staan. Opmerkelijk wel.
Had ook altijd moeten starten met Leoni imo.Hij/Fredberg hebben gezegd altijd in een 4-3-3 te zullen spelen. En blijkbaar te koppig om daar vanaf te stappen
Als coach van de tegenstander ook wel heel makkelijk om uw ploeg op te stellen.
Begrijp het ook niet, als je ziet dat club met 4 centraal speelt en je te kort komt, daar niet omschakelen of bijsturen
Dat zegt toch genoeg over de trainer he? Allez dat en nog wel een paar zaken. Waarom breng je hem dan in zo'n match? Een titelmatch tegen de grote rivaal is toch geen moment om iemand matchritme te gunnen na een blessure?Over Verschaeren ben je toch veel te streng, die gast was maanden uit, kan je echt niet verwachten dat die hier even de pannen van het dak speelt.
Maar de keren dat we overwicht en de beste kansen hadden én dan toch nog een gelijkmaker slikten in de slotfase dit seizoen zijn niet op één hand te tellen.Ik lees hier veel Club supporters die tijdens de match dood gingen van de zenuwen. Logisch natuurlijk omdat je betrokken bent, maar ik heb als neutrale kijker nooit het gevoel gehad dat er ook maar iets in zat voor Anderlecht na de 0-1. Integendeel, de 0-2 zat er veel meer aan te komen dan de gelijkmaker.
Vandaar ook dat jullie zenuwen hadden. Ik heb Club geen heel seizoen gevolgd dus ik hield daar geen rekening meeMaar de keren dat we overwicht en de beste kansen hadden én dan toch nog een gelijkmaker slikten in de slotfasen dit seizoen zijn niet op één hand te tellen
Die kopbal voor Gattoni op het einde was bvb wel een goede mogelijkheid en dan sta je daar natuurlijk.Vandaar ook dat jullie zenuwen hadden. Ik heb Club geen heel seizoen gevolgd dus ik hield daar geen rekening mee
Ik snap het dat jullie met een gigantisch ei zaten tot de laatste minuut he, maar ik denk dat ze hadden mogen overspelen tot middernacht en er nog altijd geen goal had gevallen voor Anderlecht.
Klopt, los van het verschil in lawaai is het toch vooral een verschil in mindset. Die spelers van City kunnen perfect om met die druk en weten zeer goed hoe ze die match moeten aanvatten.Maar ze hadden dat bij Manchester City ook wel gedaan he
Waarom? Die zijn laatste goeie partij is van voor nieuwjaar geleden. Speelt op een heel matig niveau en zou tegen dit Brugs middenveld volledig weggedrukt worden. Is een mooie speler om te zien, goeie techniek en steekt zich zeker niet weg, maar toch veel te licht bevonden van zodra er wat druk op die centrale as komt.Had ook altijd moeten starten met Leoni imo.
Cuesta en Sadick geschorst, waardoor we enkel McKenzie hebben. De zwakste van de drie. De 17-jarige Kongolo zal wel starten en dan zal één van onze wingbacks centraal mogen staan.