Die gaan thuis niet verliezen.En als het volgende week misloopt, is het door de flater van de VAR op Mechelen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gaan thuis niet verliezen.En als het volgende week misloopt, is het door de flater van de VAR op Mechelen!
Het zou niet mogen, maar Cercle is toch nooit een geschenk.Die gaan thuis niet verliezen.
Gelijk spel is al voldoende. Dat gaan ze zeker halenHet zou niet mogen, maar Cercle is toch nooit een geschenk.
Tribune!Als er ooit een nieuw stadion staat mag daar trouwens een standbeeld van Vanaken bij. Wat heerst die in deze play-offs
En dan verliest Union het door die handsbal goal van Kerk op AntwerpVoor Club Brugge gaat vooral de nederlaag tegen STVV op de laatste speeldag zowaar een titel gaan opleveren. Daar winnen en Deila had nooit ontslagen geweest. Zo zie je maar hoe het kan lopen
Ik was vorig jaar vooral blij dat er geen gezaag kon komen dat we het "express" hebben laten liggen om ploeg x te klotenDat moet toch vreemd zijn telkens voor andere en dan verschillende ploegen tegelijk te moeten supporteren! Is het niet voor Union is iedereen nu plots groen en zwart. Vorig jaar kon het mij eigenlijk weinig schelen wie kampioen werd, ik was enkel kwaad dat wij het niet waren! Ben ik daar alleen in?
Dat zijn fases. Bij Brugge is het ontslag van Deila een verschil van de 10 volgende matchenEn dan verliest Union het door die handsbal goal van Kerk op Antwerp
En wij door van Kortrijk te verliezen op de laatste speeldag
Doorheen het seizoen heeft elke ploeg zo van die momenten, arbitrage blunders idd nog niet te vergeten
Wie kampioen is zal het gewoon verdienen
Ik zou niet weten waarom ik voor iemand anders zou supporteren. Nu ook niet hoorDat moet toch vreemd zijn telkens voor andere en dan verschillende ploegen tegelijk te moeten supporteren! Is het niet voor Union is iedereen nu plots groen en zwart. Vorig jaar kon het mij eigenlijk weinig schelen wie kampioen werd, ik was enkel kwaad dat wij het niet waren! Ben ik daar alleen in?
Als Club supporter hoop je toch ook tegelijk dat als wij volgend weekend verliezen, dat vooral Union wint en dus niet Anderlecht kampioen wordt? Ik zou het vooral vreemd vinden als je dat niets zou uitmaken als Club supporter.Dat moet toch vreemd zijn telkens voor andere en dan verschillende ploegen tegelijk te moeten supporteren! Is het niet voor Union is iedereen nu plots groen en zwart. Vorig jaar kon het mij eigenlijk weinig schelen wie kampioen werd, ik was enkel kwaad dat wij het niet waren! Ben ik daar alleen in?
Dan hebben wij het in Kortrijk verkloot door Riemer niet te ontslaanDat zijn fases. Bij Brugge is het ontslag van Deila een verschil van de 10 volgende matchen

Je weet goed genoeg wat ik wil zeggen.Dan hebben wij het in Kortrijk verkloot door Riemer niet te ontslaan![]()
Pilaar!Tribune!
I know. Maar tochJe weet goed genoeg wat ik wil zeggen.
weirdGa je nu echt zeggen dat Anderlecht geen ramp is tijdens de play-offs ze mogen nog zo lang mee doen de titel zat er nooit in in mijn ogen. Elke match was gewoon een draak en veel chance gehad ook. Club verdient kampioen of met heev veel geluk union maar club geeft dit niet meer uit handen
En met Riemer zullen we het nog lang moeten doen, jammer genoegI know. Maar toch
Deze kern zit wel wat voetballende kwaliteit in, maar Riemer maakt niemand beter, is tactisch een 0
Volgend seizoen wat pech qua efficiëntie of Dreyer die vertrekt en we halen geen PO1 op deze manier
Dit einde pure reclame voor de start stop klok. 5 minuten extra lachwekkend. En Lambrecht liet maar begaan.
Je moet gewoon top izijn in de PO's . Voor mij zou Union altijd de verdiende kampioen zijn ook al zouden we de titel hebben gehad .Mja ok, op basis van het systeem sta je verdiend op kop, maar zo moet je dus altijd spreken van een "verdiende" kampioen. Is het woord "verdiend" dan niet overbodig? Of in welke concrete situatie zou je dan kunnen spreken van een kampioen waarbij je de term "verdiend" er beter niet aan toevoegt?