Général Zantas
Well-known member
Benieuwd of Anderlecht gaat proberen te voetballen in de 2e helft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik twijfel eraan.Benieuwd of Anderlecht gaat proberen te voetballen in de 2e helft.
Die tijd is toch door. Eenmaal op achterstand is het overSkov er op en snel 0-2, ik zie het wel nog meer 1-1 worden als we rekening houden met vorige matchen van RSCA
Nee nee, we laten ons niet vangen!Die tijd is toch door. Eenmaal op achterstand is het over
Ja Delaney, Vertonghen, hazard, het is te veelZo zie je maar dat in elke linie een basisspeler missen toch wat te veel van het goede is tegen een Club in vorm. Ik zie het ook nog sneller 0-2 worden dan 1-1.
Als dit de goal van de titel blijkt te zijn ben ik akkoord, dan heeft ie dat al lang terugverdiend.Unpopular opinion: ik zou Odoi een jaar extra contract geven. Speelt goede play offs en is multi inzetbaar.
Tis in de play offs toch zo.Nee nee, we laten ons niet vangen!

Toen ze daarnet het uitvak filmden stonden er toch ook een heleboel. Eerste keer dat ik het zag. MargiDe marginale mutsjes met hun vuurwerk zijn weer stoer ze. Zijn er eigenlijk echte anderlecht-fans die daar achter staan?
Ik hoop dat die trend nooit overwaait naar Club, daar heb ik die belachelijke bivakmutsen toch nog nooit gezien.