Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd gezegt dat Anderlecht nooit zal winnen van de club op de manier die ze spelen echt een ramp de play offs. Club verdient maar zo jammer van Union toch wel alles weg gegeven in de playoffs

Zo zie je maar dat in elke linie een basisspeler missen toch wat te veel van het goede is tegen een Club in vorm. Ik zie het ook nog sneller 0-2 worden dan 1-1.

Amai de beelden van Thiago die naar het stadion wandelt, La grande classe des supporters d'Anderlecht! Iemand die 0,0 heeft zitten uitdagen, knap gedrag bende randmarginalen.

Dat ze maar vlug 0-2 en 0-3 scoren! :unsure:

Club heeft te veel late gelijkmakers tegen gekregen en Anderlecht heeft al te vaak gewonnen terwijl ze slecht spelen.

Ik zie ons toch defensief nog weer ergens blunderen en zo Anderlecht het op een dienblaadje te geven. We zijn beter maar achterin is het soms toch bibberen.

De marginale mutsjes met hun vuurwerk zijn weer stoer ze. Zijn er eigenlijk echte anderlecht-fans die daar achter staan?
Ik hoop dat die trend nooit overwaait naar Club, daar heb ik die belachelijke bivakmutsen toch nog nooit gezien.

Allé vooruit, de bende bivakmutsdebielen zijn der ook weer bij. :sarcastic:

Als die idioten oud zijn, gaan die dan fier vertellen over die tijd, "weet ge het nog mee ons mutse op en ons vuurpijlen, schoon tijden é zeg...".

De marginale mutsjes met hun vuurwerk zijn weer stoer ze. Zijn er eigenlijk echte anderlecht-fans die daar achter staan?
Ik hoop dat die trend nooit overwaait naar Club, daar heb ik die belachelijke bivakmutsen toch nog nooit gezien.
Toen ze daarnet het uitvak filmden stonden er toch ook een heleboel. Eerste keer dat ik het zag. Margi

Wat winnen die hier nu mee? Sowieso dat ze nog een voorraad liggen hebben voor moest het nog 0-2 of 0-3 worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14