Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, nu is het voordeel wel echt voor Anderlecht.

Op Anderlecht winnen gebeurt niet vaak en Club zit duidelijk op hun tandvlees en zonder Thiago toch duidelijk minder sterk.

Zonde van vandaag. Onnodige 2-2 tegengoal. Er was wel veel druk en enkele kansen voor Union in het slotkwartier, maar de absolute misser was toch wel van Skov.

Geloof ik ook niet. Ok, het zal geen 100% intensiteit zijn op leven en dood maar toch. Iedereen heeft ons al afgeschreven maar tegen Cercle hebben we ook teruggevochten tot het einde. En de fans zullen er sowieso nog achter gaan staan om Van Bommel een mooi afscheid te geven.
En op verplaatsing gewoon niks gewonnen. Maar niet vooruit lopen. Volgende week kan het weer allemaal anders zijn

Toch geloof ik daar nog altijd niet in. Ik zie dat nog naar de kloten doen op Antwerp indien ze volgende week nog aan de leiding staan
Je vergeet ook dat club nog de derby speelt he, en die gaan ook wel het schuim op de lippen hebben. Je hebt alle kans nu om het af te maken thuis... nie janken :).

Kunt ge hem toch niet aanwrijven imho na zijn 2 goals
Die misser van Amoura was nog erger
Ik wrijf hem niks aan, maar het was wel de grootste misser van de avond.

En het was de goal naar de titel geweest.

Maar uiteraard kan iedereen missen en was Skov weer eens geweldig vandaag.

Scenario 3, volgende week drawtjen, Club en RSCA verliezen beide op laatste speeldag, Union wint alles en is alsnog de derde hond.
Probabiliteit: (xx) %
(vul in)

Scenario 3, volgende week drawtjen, Club en RSCA verliezen beide op laatste speeldag, Union wint alles en is alsnog de derde hond.
Probabiliteit: (xx) %
(vul in)
Het voetbal dat rsca brengt komt nog niet eens in de buurt van wat we vanavond gezien hebben, als wij ernaast grijpen laat de titel dan maar naar Union gaan

Anderlecht wint niet van club zondag, onmogelijk hoe die nu spelen ik geloof het niet.
Vorig jaar heb ik ook moeten lezen hoe achtereenvolgens Union, Genk en Antwerp waren afgeschreven. Als er een ploeg is in deze competitie die een resultaat over de streep kan trekken, is het Anderlecht wel.

Amoura toch niet dezelfde na de winter. En puertas nergens. Laatste 15 min waren een zotte kot. Jongens jongens toch

Anderlecht wint niet van club zondag, onmogelijk hoe die nu spelen ik geloof het niet.
Die spelen al een heel seizoen ruk en toch winnen ze, en thuis tegen Club kunnen ze altijd meer. Ik zie ze eerder uit op Antwerp nog punten verliezen dan thuis tegen Club, al vermoed ik dat Anderlecht het nu wel gaat binnentrekken.

Vorig jaar heb ik ook moeten lezen hoe achtereenvolgens Union, Genk en Antwerp waren afgeschreven. Als er een ploeg is in deze competitie die een resultaat over de streep kan trekken, is het Anderlecht wel.
Ik word nerveus van hoe anderlechtsupporters zichzelf al weken aan een stuk aan het sussen zijn. Je speelt inderdaad gewoon niet goed, maar blijft toch maar punten pakken, dus waarom zou dat volgende week plots onmogelijk zijn? Je mag wat meer vertrouwen tonen, dat is leuker voor iedereen 😃

En dan volgens mensen die in jan breydel waren, complete stilte die laatste 15 min.

Da ge dan uw team ni voluit steunt kan er bij mij toch ni in.

Ik word nerveus van hoe anderlechtsupporters zichzelf al weken aan een stuk aan het sussen zijn. Je speelt inderdaad gewoon niet goed, maar blijft toch maar punten pakken, dus waarom zou dat volgende week plots onmogelijk zijn? Je mag wat meer vertrouwen tonen, dat is leuker voor iedereen 😃
AFAIK is @StevenFM antwerpfan

Welke avatar volgend jaar als Anderlecht toch kampioen speelt? Coucke? Wouterke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14