Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die laatste van Skov gemist?Pfffffffff hoe kan Amoura in zo een vormdip zitten. Da moest er gwn altijd in
De ene lelijke kampioen mag de andere opvolgen eWel triestig dat Club Union niet gewoon laat winnen. Straks Anderlecht kampioen, pff.
Toch geloof ik daar nog altijd niet in. Ik zie dat nog naar de kloten doen op Antwerp indien ze volgende week nog aan de leiding staanWel triestig dat Club Union niet gewoon laat winnen. Straks Anderlecht kampioen, pff.
Als Union niet wint zaterdagmiddag kan RSCA gewoon kampioen spelen tegen Club.Maakt ineens dat een gelijkspel volgende week zelf genoeg is om aan de leiding te blijven
Geloof ik ook niet. Ok, het zal geen 100% intensiteit zijn op leven en dood maar toch. Iedereen heeft ons al afgeschreven maar tegen Cercle hebben we ook teruggevochten tot het einde. En de fans zullen er sowieso nog achter gaan staan om Van Bommel een mooi afscheid te geven.Toch geloof ik daar nog altijd niet in. Ik zie dat nog naar de kloten doen op Antwerp indien ze volgende week nog aan de leiding staan