Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Allé komaan, ge hoeft toch geen groot voetballicht te zijn om te weten dat een speler die 6 dagen kan recupereren beter uitgerust gaat zijn dan een speler die dat maar 3 dagen kan.

Het nadeel van die vele wedstrijden kan ook een voordeel zijn door de flow waarin ze zitten, en zeker wanneer dat een winnende flow is. Maar naar recuperatie en vermoeidheid toe is het 100% zeker een nadeel.
Dat is de kwestie niet. Is 6 dagen recuperatie noodzakelijk beter dan 3 dagen of is die 3 dagen genoeg?

Functioneer jij beter met 8,5 uur slaap dan met 7,5 uur?

Vázquez en dolberg dat werkt niet . Zeker als 1 van die 2 weer op de flank gaat belanden. Riemer heeft niet geleerd na Kortrijk
Echt onwaarschijnlijk dat Amuzu en Angulo nog steeds op de bank blijven voor zo'n brainfart

Stroeykens en Dolberg op de flank, wtf seg
En dan met Rits-Delaney heb je 0,0 voetballende kwaliteiten. Gewoon wegknallen en we zien wel

Nerveus worden ze wel, gewoon daarom is het al leuk, sorry boys :D. We houden onze concurrenten gewoon scherp!
Nerveus ben ik niet hoor. Ik heb zelf nooit gelooft in de titel voor Anderlecht. Gehoopt wel maar geloof heb ik nooit gehad. Daarvoor vind ik ze dit seizoen echt veel te zwak voetbal brengen. En dit heb ik hier al meermaals gezegd

Ontsla die Riemer eens. Wat een grap die man.

Komen aanzetten met Stroeykens en Dolberg op de flank terwijl je op de bank Amuzu en Angulo hebt zitten, da's bijna heiligschennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14