Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk echt wel uit naar onze 2 potjes deze week.

Ik verwacht niet dat we daar ongeschonden uitkomen. We spelen enorm goed voetbal, maar we botsen op de limieten van de kern. Er zijn amper wisselmogelijkheden (Heynen, Nkuba, Sory, Oyen en woensdag missen we nog altijd Kayembe) en we zijn zo verschrikkelijk onefficiënt. Gisteren had het 4-0 ofzo moeten zijn, maar uiteindelijk redt ge uzelf met een penalty in de 90ste minuut. Dat kan niet blijven duren.
Brugge heeft daarentegen een heel brede kern en is zeer matuur.

Wat een verademing toch als coach, die Blessin.

Geeft gewoon toe dat het een geldige goal is van Vetlesen. Dat zie ik toch weinig andere coaches doen. Chapeau.

Ik verwacht niet dat we daar ongeschonden uitkomen. We spelen enorm goed voetbal, maar we botsen op de limieten van de kern. Er zijn amper wisselmogelijkheden (Heynen, Nkuba, Sory, Oyen en woensdag missen we nog altijd Kayembe) en we zijn zo verschrikkelijk onefficiënt. Gisteren had het 4-0 ofzo moeten zijn, maar uiteindelijk redt ge uzelf met een penalty in de 90ste minuut. Dat kan niet blijven duren.
Brugge heeft daarentegen een heel brede kern en is zeer matuur.
Ja bij ons is het ook terug puzzelen met Vetlesen zijn rode kaart, gelukkig komt Onyedika wel terug.

Is gewoon hetzelfde als wat Karius deed bij Benzema in de CL finale hé.

Karius gooide em tegen Benzema, Moris trapt hem tegen Vetlesen.

Wel grappig in één maand van de hel naar de hemel voor FCB.
Je leest zelfs nauwelijks nog kritiek op Mechele en Spileers.
Er zijn geen zekerheden meer. :LOL:

Gaan ze dit consequent zo toepassen want er wordt wel vaker zo'n fase afgefloten voor fout. Maar als het een terechte goals is, dan kan je er niets van zeggen natuurlijk

Union, chokers
Moris mag eens gaan bezinnen, want kost union veel punten in de play-offs

Amoura is zijn vorm kwijt in de play-offs

Laatst bewerkt:
We kunnen het ook positief bezien. Ondanks gisteren staan we nog op 1. Waarschijnlijk voor de laatste week maar dat hebben we toch gehad :)
Waarom zou ge geen 4 op 6 tegen Cercle kunnen halen? (En zelfs bij minder moet Club nog altijd 6 op 6 tegen Genk halen). Volgende week staan jullie normaal gezien nog aan kop hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14