Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De referentiematch die Anderlecht speelde tegen Club was dus gewoon een fluke gebleken uiteindelijk.
Vooral tegen een zwak Club hé. Als ze niveau halen zouden ze er nog altijd goed opstaan. Maar jammer genoeg halen ze geen niveau. In principe krijgen ze zowel Genk als Club nog thuis over de vloer, waarop een goed Anderlecht daar opnieuw punten kan van pakken. Maar hoe ze nu spelen gaan dat eerder nederlagen worden.

Als Anderlecht de titel wil halen is een 6 op 6 nu gewoon een must. Dan worden er altijd punten terug gepakt op Genk en/of Club. Maar zelfs tegen Cercle zijn ze geen 2 keer gewonnen in de vorm en drive waarin ze nu zitten

Als Anderlecht de titel wil halen is een 6 op 6 nu gewoon een must. Dan worden er altijd punten terug gepakt op Genk en/of Club. Maar zelfs tegen Cercle zijn ze geen 2 keer gewonnen in de vorm en drive waarin ze nu zitten
Blijkbaar mist Cercle een heel pak verdedigers nu woensdag, dus zou nog wel eens kunnen meevalllen

Anderlecht :
- Cercle thuis
-Cercle uit
- Union uit
- Genk thuis
- Brugge thuis

Brugge:
- Genk thuis
- Genk uit
- Antwerpen uit
- Union thuis
- Anderlecht uit

wij spelen nog 3 x thuis , moet gewoon 9 op 9 zijn , op Union zie ik ons niet winnen , hopen op gelijk spel in cercle
Brugge ook nog tegen Fiorentina
Ons niveau moet naar boven .
Maar alles kan met nog wat rare scheidsrechterlijke beslissingen erbij ( langs beide kanten )

Anderlecht :
- Cercle thuis
-Cercle uit
- Union uit
- Genk thuis
- Brugge thuis

Brugge:
- Genk thuis
- Genk uit
- Antwerpen uit
- Union thuis
- Anderlecht uit

wij spelen nog 3 x thuis , moet gewoon 9 op 9 zijn , op Union zie ik ons niet winnen , hopen op gelijk spel in cercle
Maar alles kan met nog wat rare scheidsrechterlijke beslissingen erbij ( langs beide kanten )
Je mist telkens een match lijkt me?

Anderlecht :
- Cercle thuis
-Cercle uit
- Union uit
- Genk thuis
- Brugge thuis

Brugge:
- Genk thuis
- Genk uit
- Antwerpen uit
- Union thuis
- Anderlecht uit

aub he zeg schrijf onze naam is correct

@Général Zantas kan daar ook niet mee lachen

We liggen voor op schema 😭

Pure SM weer. Pfffffffff

Bijlagen

• IMG_20240422_095821.jpg
    IMG_20240422_095821.jpg
    140,4 KB · Weergaven: 14
Lol, dat zie ik niet gebeuren. Het is echt triest.

We zijn geen enkele moment weggespeeld. Op Genk was de minste match in feite. We liggen nooit zwaar onder, maar individuele fouten nekken ons. En inefficiëntie vooraan. Niks waait nog binnen.

Lol, dat zie ik niet gebeuren. Het is echt triest.

We zijn geen enkele moment weggespeeld. Op Genk was de minste match in feite. We liggen nooit zwaar onder, maar individuele fouten nekken ons. En inefficiëntie vooraan. Niks waait nog binnen.
De keeper maakt flaters in alle 4 matchen. Daar toch al zeker een 4-tal punten door verloren.

De keeper maakt flaters in alle 4 matchen. Daar toch al zeker een 4-tal punten door verloren.
Maakte flater in Glasgow, speelde eigenlijk een fantastische match in Liverpool, maar blunderde ook daar. Telkens in moneytime maakt die gewoon fouten. Zeer frustrerend. Voor volgend seizoen iemand nieuw in doel hopelijk.

En Amoura die duidelijk niet fit is. En Vanhoutte die begon centraal in de defensie tegen Cercle (Blessin fout).
En invallers van kust men kloten (Terho).
Enja, de mojo is gewoon weg.

Liedje duurder langer dan gedacht... maar het is nu duidelijk gedaan.

Maakte flater in Glasgow, speelde eigenlijk een fantastische match in Liverpool, maar blunderde ook daar. Telkens in moneytime maakt die gewoon fouten. Zeer frustrerend. Voor volgend seizoen iemand nieuw in doel hopelijk.

En Amoura die duidelijk niet fit is. En Vanhoutte die begon centraal in de defensie tegen Cercle (Blessin fout).
En invallers van kust men kloten (Terho).
Enja, de mojo is gewoon weg.

Liedje duurder langer dan gedacht... maar het is nu duidelijk gedaan.
Hebben jullie geen fatsoenlijke 2de keeper in de kern, want het is toch aan de trainer om daarop in te grijpen?
Ik gun het Union wel, maar het lijkt weer net niet te worden, al kan 1 overwinning nu weer alles veranderen.
Die Club hoera stemming lijkt mij toch wel overdreven? Je krijgt een goal van Moris en die andere werd gemaakt op een corner.
Klopt, maar ik snap die stemming wel, ze zitten gewoon in een hele goeie flow en spelen over het algemeen ook gewoon veel beter dan in de reguliere competitie.

Hebben jullie geen fatsoenlijke 2de keeper in de kern, want het is toch aan de trainer om daarop in te grijpen?
Ik gun het Union wel, maar het lijkt weer net niet te worden, al kan 1 overwinning nu weer alles veranderen.

Klopt, maar ik snap die stemming wel, ze zitten gewoon in een hele goeie flow en spelen over het algemeen ook gewoon veel beter dan in de reguliere competitie.
We hebben Heinz Lindner geleend deze winter (zonder aankoopoptie). Die heeft het na de rode kaart v Moris (ook tegen Brugge in de competitie) goed gedaan. Ook enkele Europese matchen viel die niet door de mand.

Ik had die al lang een basisplaats gegeven. Maar ja wie ben ik 😅

Inderdaad, Club heeft het momentum helemaal mee en spelen ook gewoon een pak beter voetbal nu onder Hayen. Dan vraag je je toch af wat Deila allemaal heeft aangericht om dit Club zo brak te laten voetballen gedurende het seizoen.

Maar goed, na de twee wedstrijden tegen Genk kan het er misschien weer helemaal anders uitzien...

We hebben Heinz Lindner geleend deze winter (zonder aankoopoptie). Die heeft het na de rode kaart v Moris (ook tegen Brugge in de competitie) goed gedaan. Ook enkele Europese matchen viel die niet door de mand.

Ik had die al lang een basisplaats gegeven. Maar ja wie ben ik 😅
Ik snap dat dat moeilijk ligt voor een coach, maar Blessin mag daar wel verantwoordelijkheid in nemen vind ik.
Inderdaad, Club heeft het momentum helemaal mee en spelen ook gewoon een pak beter voetbal nu onder Hayen. Dan vraag je je toch af wat Deila allemaal heeft aangericht om dit Club zo brak te laten voetballen gedurende het seizoen.

Maar goed, na de twee wedstrijden tegen Genk kan het er misschien weer helemaal anders uitzien...
Op een gegeven moment was Deila misschien ook gewoon die kleedkamer kwijt he.

Dat tweeluik nu wordt wel heel bepalend, Union 6 op 6 en Genk en Club 2 keer gelijk en het ziet er weer helemaal anders uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14