Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Hier altijd "voetbal is oorlog" staan schreeuwen maar als er dan eens een speler iets doet...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht net hetzelfdeHier altijd "voetbal is oorlog" staan schreeuwen maar als er dan eens een speler iets doet...

Van strijden ben ik fan, maar wat Vertonghen doet is echt achterbaks.Hier altijd "voetbal is oorlog" staan schreeuwen maar als er dan eens een speler iets doet...
Leep noemen ze datVan strijden ben ik fan, maar wat Vertonghen doet is echt achterbaks.
Je mag er trots op zijn. Samen met Hazard zijn dick move al bij het degoutantse dat ik heb gezien op onze Belgische velden de laatste jaren. Maar past natuurlijk volledig bij het instituut!Leep noemen ze dat
Wat is dat nu voor zever. Ik kan van de laatste jaren van elke ploeg wel zulke fratsen boven halen. Dat hoort er gewoon bij en doen ze overal wel eens. Is dat juist? Nee zeker niet. Maar dit zie je niet alleen bij AnderlechtJe mag er trots op zijn. Samen met Hazard zijn dick move al bij het degoutantse dat ik heb gezien op onze Belgische velden de laatste jaren. Maar past natuurlijk volledig bij het instituut!
Whatever rocks your boat. Zou jullie misschien sieren om te zeggen "dit is niet ok" ipv "Dit is leep" je zou misschien wat neutrale voetballiefhebbers kunnen meetrekken in jullie verhaal.Wat is dat nu voor zever. Ik kan van de laatste jaren van elke ploeg wel zulke fratsen boven halen. Dat hoort er gewoon bij en doen ze overal wel eens. Is dat juist? Nee zeker niet. Maar dit zie je niet alleen bij Anderlecht
Lees mijn post eens. Ik zeg toch dat dit niet juist is. Maar je moet niet doen alsof dit maar bij 1 team voorvalt. Elke neutrale voetballiefhebber zal dat wel wetenWhatever rocks your boat. Zou jullie misschien sieren om te zeggen "dit is niet ok" ipv "Dit is leep" je zou misschien wat neutrale voetballiefhebbers kunnen meetrekken in jullie verhaal.
Raakt Wijndal hem of niet ?Je mag er trots op zijn. Samen met Hazard zijn dick move al bij het degoutantse dat ik heb gezien op onze Belgische velden de laatste jaren. Maar past natuurlijk volledig bij het instituut!
Ik heb het gisteren niet gezien maar het lijkt vooral dat dit Vertonghen vooral overkomt op Genk. Daar is ondertussen te veel gebeurd tussen die 2 ploegen dat dit nog een paar jaar serieuze rivaliteit gaat geven. En bizar eigenlijk want beide hebben elkaar sportief de laatste jaren niet bekampt. Dus moet je voor al die randzaken kijken naar wat er allemaal buiten het veld heeft afgespeeld vermoed ik dan.We moeten eerlijk zijn: Hoe Vertonghen het speelt, doen er niet veel hem na. Ge hebt veel spelers die veel fouten kunnen maken en ermee wegkomen. Maar gisteren trapt die bvb twee keer gewoon bewust na. En nog gaat die zonder kaart het veld af. Onbegrijpelijk. Maar zoals Filip Joos niet zo lang hel den zei in podcast: "Vertongen en Alderweireld staan boven de scheids".
Tuurlijk ben ik niet neutraal, maar ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber. Ik kan er ook niet aan doen dat Anderlecht keer op keer nieuwe laagtes opzoekt, van voorzitter tot spelers.Raakt Wijndal hem of niet ?
99% gaat daar liggen , van Messi tot Jan Schavot van den bakker op den hoek... Volgens mij ben je niet zo neutraal dat je jezelf voordoet
Ik heb het gisteren niet gezien maar het lijkt vooral dat dit Vertonghen vooral overkomt op Genk. Daar is ondertussen te veel gebeurd tussen die 2 ploegen dat dit nog een paar jaar serieuze rivaliteit gaat geven. En bizar eigenlijk want beide hebben elkaar sportief de laatste jaren niet bekampt. Dus moet je voor al die randzaken kijken naar wat er allemaal buiten het veld heeft afgespeeld vermoed ik dan.
Daar is het allemaal mee begonnen. Na de match de aanvaring tussen Vertonghen en De Conde en zo verder. Dit gaat niet snel in orde komen, je merkt dat aan alles. Gaat de terugmatch ook beïnvloedenDie randzaken waren er begin dit seizoen bvb nog niet toen Vertonghen het ook zo speelde op Genk.
Nieuwe laagtes nog wel... Proper is het allemaal niet en het moet er van mij zeker uit, maar je moet ook niet doen alsof Anderlecht de allereerste ploeg is die dit doet hoor.Tuurlijk ben ik niet neutraal, maar ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber. Ik kan er ook niet aan doen dat Anderlecht keer op keer nieuwe laagtes opzoekt, van voorzitter tot spelers.
Bij ons houden we niet van spelletjes, maar van hét spelletjeTuurlijk ben ik niet neutraal, maar ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber. Ik kan er ook niet aan doen dat Anderlecht keer op keer nieuwe laagtes opzoekt, van voorzitter tot spelers.
Bij ons houden we niet van spelletjes, maar van hét spelletje
Toch wel straf waar Bataille allemaal mee wegkomt om 90 minuten.Cercle Antwerp staat hier op de achtergrond op. Tussen de duels door worden er lange ballen getrapt da het een lieve lust is. Just rugby dit