Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Los van het feit dat we nog kampioen kunnen worden vind ik het systeem nog altijd unfair en belachelijk. Zoals iedereen hier denk ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Maar het kan nu ook anders. Stel dat Club 1 punt te kort komt. Dan wordt die match op Mechelen ineens wel weer een issue. Zo zal het natuurlijk altijd iets zijnLos van het feit dat we nog kampioen kunnen worden vind ik het systeem nog altijd unfair en belachelijk. Zoals iedereen hier denk ik
Maar wat is er precies unfair en oneerlijk?Los van het feit dat we nog kampioen kunnen worden vind ik het systeem nog altijd unfair en belachelijk. Zoals iedereen hier denk ik
Het is toch toch niet omdat je weet dat je voor 1,5 punten speelt voordoen, dat je het systeem met de halvering niet oneerlijk of unfair mag vinden?Maar wat is er precies unfair en oneerlijk?
Je weet dat je voor de playoffs voor 1,5 punten speelt. Iedere ploeg weet dit voor de competitie begint. Dus het oneerlijke aspect zie ik niet direct.
Dat je het belachelijk vindt is natuurlijk iets anders. Ieder zijn ding.
Top 6 tegen elkaar laten spelen , akkoordMaar wat is er precies unfair en oneerlijk?
Je weet dat je voor de playoffs voor 1,5 punten speelt. Iedere ploeg weet dit voor de competitie begint. Dus het oneerlijke aspect zie ik niet direct.
Dat je het belachelijk vindt is natuurlijk iets anders. Ieder zijn ding.
Dat de koplopers gestraft worden? In welk spel zie je zoiets? Ja, we gaan de achtervolgers wat helpen want jullie hebben het te goed gedaan. Precies Mario Party.Maar wat is er precies unfair en oneerlijk?
Zo heeft elke ploeg zijn momenten hèKlopt. Maar het kan nu ook anders. Stel dat Club 1 punt te kort komt. Dan wordt die match op Mechelen ineens wel weer een issue. Zo zal het natuurlijk altijd iets zijn
Zometeen tegen Dolberg zen muileZozo Burgess kan toch zuiver ingooien![]()
Teklab en Sadiki hebben bij volgende overtreding prijsTijd om wat kaarten te geven
Oep zen bakkesZometeen tegen Dolberg zen muile