Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Los van het feit dat we nog kampioen kunnen worden vind ik het systeem nog altijd unfair en belachelijk. Zoals iedereen hier denk ik
Maar wat is er precies unfair en oneerlijk?

Je weet dat je voor de playoffs voor 1,5 punten speelt. Iedere ploeg weet dit voor de competitie begint. Dus het oneerlijke aspect zie ik niet direct.

Dat je het belachelijk vindt is natuurlijk iets anders. Ieder zijn ding.

Je weet dat je voor de playoffs voor 1,5 punten speelt. Iedere ploeg weet dit voor de competitie begint. Dus het oneerlijke aspect zie ik niet direct.

Het is toch toch niet omdat je weet dat je voor 1,5 punten speelt voordoen, dat je het systeem met de halvering niet oneerlijk of unfair mag vinden?
Het oneerlijke zit hem dat je als leider van de reguliere competitie sowieso altijd meer onder druk zal staan en dat het gros van de matchen waarvoor je speelt gewoon hun waarde verliest. Het feit dat alles nu op terug op een zakdoek staat, mag jij dan misschien wel spannend vinden, maar dat vind ik inderdaad ook belachelijk en oneerlijk. Wil je die extra topmatchen, goed speel dan play-offs, maar behoudt die punten.

Top 6 tegen elkaar laten spelen , akkoord
Halvering van de punten , belachelijk.

Dat de koplopers gestraft worden? In welk spel zie je zoiets? Ja, we gaan de achtervolgers wat helpen want jullie hebben het te goed gedaan. Precies Mario Party.

Ik vind het gewoon niet sportief. Niet toen wij eerst stonden en de nadelen hadden en niet nu we er van profiteren. Dat we het weten doet toch niks af van het feit dat het onfair is?

Precies of ze gaan Van Der Poel even langs de kant houden omdat hij te ver voor zit.

Bon, genoeg geklaagd over de PO’s. Tijd voor voetbal

Klopt. Maar het kan nu ook anders. Stel dat Club 1 punt te kort komt. Dan wordt die match op Mechelen ineens wel weer een issue. Zo zal het natuurlijk altijd iets zijn
Zo heeft elke ploeg zijn momenten hè

Genk VS Anderlecht
Anderlecht VS Standard (en Leuven)
Union VS Antwerp
Club VS Mechelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256