sharpshot
Well-known member
Voor adverteerders hangen ze ook af van kijkcijfers. Als ze het contract gaan moeten vernieuwen gaan ze ook kijken naar die kijkcijfers, wat dan ook voor de clubs slecht zal uitdraaien.Maar zeg je ook je abo op?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor adverteerders hangen ze ook af van kijkcijfers. Als ze het contract gaan moeten vernieuwen gaan ze ook kijken naar die kijkcijfers, wat dan ook voor de clubs slecht zal uitdraaien.Maar zeg je ook je abo op?
Die zijn hun sympathie wel heel snel aan het verliezen, dit is ook niet al te proper![]()
Peter Vandenbempt zag "ongepaste demarche" van Union in zaak Burgess: "Er is poging tot beïnvloeding gemeld bij de bond" | sporza
Op en naast het veld maakte Union geen al te beste beurt zondag. De fiere leider verloor zijn tweede wedstrijd van de Champions' Play-offs. En bovendien speelde Union hoog spel door Christian Burgess in de tribunes te zetten voor een vermeende schorsing, terwijl dat niet zo was. Peter...sporza.be
Dat lijkt me duidelijk. Union heeft hier zelf boter op het hoofd.
En dan zag iemand er weer een complot in om Anderlecht helpen![]()
Peter Vandenbempt zag "ongepaste demarche" van Union in zaak Burgess: "Er is poging tot beïnvloeding gemeld bij de bond" | sporza
Op en naast het veld maakte Union geen al te beste beurt zondag. De fiere leider verloor zijn tweede wedstrijd van de Champions' Play-offs. En bovendien speelde Union hoog spel door Christian Burgess in de tribunes te zetten voor een vermeende schorsing, terwijl dat niet zo was. Peter...sporza.be
Dat lijkt me duidelijk. Union heeft hier zelf boter op het hoofd.
.Dat is natuurlijk wel altijd zo, standaard praktijk, daar moeten we zelfs niet meer over twijfelen.En dan zag iemand er weer een complot in om Anderlecht helpen.
Wanneer dat gezegd of gedacht wordt, wilt dat alleen maar zeggen dat Anderlecht weer op de goede weg is. De laatste jaren kwam dat toch niet meer snel ter sprake.Dat is natuurlijk wel altijd zo, standaard praktijk, daar moeten we zelfs niet meer over twijfelen.
Sowieso. Brugge en Genk spelen op 1 week ook nog 2 keer tegen elkaar. Eigenlijk snap ik die kalender niet. Eerste match is ook pas de allerlaatste match de terugmatch. Speeldag 5 en 6 zijn dan wel meteen tegen elkaar.Alle concurrenten hebben ook een half punt extra gekregen bij de halvering zeker? Dus Union is altijd in't voordeel bij gelijk aantal punten. Dat kan ook doorslaggevend zijn.
Zou ik ook doen in uw situatie. Mijn geloof in Anderlecht was al weg na de sof tegen Kortrijk. Voor mij is dat een referentie match om te zeggen dat ze er niet klaar voor waren. En dat blijkt nu ook. Spelers en trainer waren er niet klaar voor. Geen grinta, geen mentaliteit, rare tactische kronkels ( zoals Delaney zetten gisteren). En een paar spelers die compleet uit vorm zijn zoals Hazard en Dolberg.ik geloof er alvast in tot dit weekend!
En als je volgende week wint van Union kan het gebeurd zijn...Zou ik ook doen in uw situatie. Mijn geloof in Anderlecht was al weg na de sof tegen Kortrijk. Voor mij is dat een referentie match om te zeggen dat ze er niet klaar voor waren. En dat blijkt nu ook
Union gaat niet blijven verliezen. Anderlecht heeft daar al 9 matchen op rij niet van gewonnen. Ik zie dat nu niet ineens gebeuren. Ik zie Union eerder uit de dode opstaanEn als je volgende week wint van Union kan het gebeurd zijn...
Langs de andere kant, als die hun 2e adem vinden en 3 punten pakken in het Astridpark zie ik ze het niet meer weggeven.
Voor de neutrale kijker zijn deze PO's, net zoals die van vorig seizoen, wel erg leuk om volgen natuurlijk.
Spel ging ook gewoon veel vlugger zonder Vanaken in de ploeg. Ik zou met deze ploeg verder spelen en Vanaken op de bank zetten.Ik moet ook nog zeggen dat Jutgla in de rol van Vanaken me best meeviel gisteren, hij is soms nog wat te lui in het terugverdedigen maar dat is tot nu toe de oplossing voor een afwezigheid van Vanaken die me 't best bevalt.
Komaan Nicky, toon dat je ballen hebt!Spel ging ook gewoon veel vlugger zonder Vanaken in de ploeg. Ik zou met deze ploeg verder spelen en Vanaken op de bank zetten.
Vandaar ook: als je er nu van wint kan dat wel eens de genadeslag zijn... Het zal er nu al in het kopje zitten dat ze weer aan het choken zijn in de PO's, als ze dan ook nog eens verliezen van de ploeg waarvan ze zijn uitgegroeid tot zwart beest...Union gaat niet blijven verliezen. Anderlecht heeft daar al 9 matchen op rij niet van gewonnen. Ik zie dat nu niet ineens gebeuren. Ik zie Union eerder uit de dode opstaan