Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man, je zou maar Union zijn en heel het seizoen de absolute topper zijn om dan in de domme play-offs niks meer te kunnen winnen. :ROFLMAO:

Voor de weinige keren mag van mij Club eens winnen straks. :oi22:

Het is een discussieforum he. Wat moet ik doen? Liegen over mijn gevoel voor een match?

Maar whatever. Go Club. Winnen gaan we doen
Ik discussieer toch ook maar? :p

Ik heb eigenlijk echt heimwee naar "vroeger". De supporters vol passie, de spelers van beide ploegen die keihard waren op elkaar... Wat zien we nu? Supporters zonder passie, met weinig vertrouwen, en spelers van beide ploegen die lachend naar elkaar in de spelerstunnel praten over hun laatst aangekochte kledij.

Ik begrijp je hoor Sheldon, dat je de positiviteit verliest, maar vandaag moeten we het eens positief zien. Over 2u ga ik je waarschijnlijk weer vergezellen met de negativiteit, maar kom op, we gaan er voor!

Die bivakmutsen die nu ook weer te zien zijn in het uitvak, precies vooral populair bij Antwerp en Anderlecht, welke minderbegaafde heeft dat eigenlijk uitgevonden? Ze zouden eigenlijk onmiddellijk uit het publiek moeten worden gehaald en een stadionverbod er bovenop.

Die bivakmutsen die nu ook weer te zien zijn in het uitvak, precies vooral populair bij Antwerp en Anderlecht, welke minderbegaafde heeft dat eigenlijk uitgevonden? Ze zouden eigenlijk onmiddellijk uit het publiek moeten worden gehaald en een stadionverbod er bovenop.
Blijft toch te zot zoiets. En dan maar in beroep gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K